• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

JPeG; ook maar ff voorstellen

JPeG

Detailing rookie
21 mei 2008
240
0
Goedendag.

Mijn naam is JPeG en via Easterwoodmeeting van het AW forum in contact gekomen met Carclean.

Alleereerst moet ik zeggen; Super dit forum en ga zo door Carclean :)^ Zeer snelle levering van goede producten tegen een goede prijs.

Ikzelf ben 30jaar bijna, en ben van beroep internationaal vrachtwagenchauffeur. Dus heel vaak vanuit de cabine 's avonds ff internetten.(mits ik in NL ben)

Rij prive , dus eigenlijk alleen weekends, een Golf V GTI. Gechipped, 19" velgen en een Edition 30 bumperset.

Hoop hier op dit forum nog genoeg tips op te doen over auto's poetsen.

Gr.

JP

:grinning:

Foto;

001.jpg


't is niet de beste foto, maar nieuwe fotoshoot staat op de planning
 
Welkom op het forum en wat een geweldige auto zeg.
Dit mag ik graag zien, enigzins getuned, maar niet overdreven en dan ook nog een gti!
hopen dat je hem zo mooi schoon houd als op de foto's.

Groeten, Patrick
 
Ik ben niet zo van het zilvergrijs, maar in combi met de BBS-en ziet het er verrassend goed uit! Gewetensvraagje: wat is je AW-forumnaam? Ik hing er tot voor kort rond als "GolfIIIGTIFrank", vandaar... ;)
 
Zilvergrijs is een van de mooste kleuren ;)

Lekker moeilijk om te laten gelimmen blijkbaar.
Dus als hij goed glimpt dan weet je dat je het goed hebt gedaan ;)
 
Freaky1975 zei:
Ik ben niet zo van het zilvergrijs, maar in combi met de BBS-en ziet het er verrassend goed uit! Gewetensvraagje: wat is je AW-forumnaam? Ik hing er tot voor kort rond als "GolfIIIGTIFrank", vandaar... ;)

Thanks :)^

Nick AW is ook JPeG :grinning:
 
Klinkt vaag bekend, maar heb al in geen maanden meer ingelogd, ik vind 't daar niet meer zo leuk. Heb overigens wel het Easterweekend topic daar nog bekeken, wat een hoop foto's zeg!