• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

juiste omschrijving onderwerp

davejanssen

Detailing rookie
26 mei 2008
317
0
Ik vind het soms een beetje vervelend worden, om vragen/"draadjes" tegen te komen die ik niet kan herleiden vanuit de titel.

Starten mensen een "draadje" met als onderwerp titel bijv "oooooh neeeee", blijkt dat onderwerp te gaan over bijv de uitverkochte natty's blue.

Ik ben voorstander van duidelijke onderwerpen, wat zoeken makkelijker maakt.
Heb je een vraag over een Poorboys Work towel, maak dan als onderwerp "Poorboys Work towel", en niet ""weet niet welke doek"

Kan hier op gemoddert worden? :-b

ben zelf ook niet altijd helemaal netjes :-" , maar probeer het zelf zo ook te doen.
:slotje

We proberen zoveel mogelijk de onderwerpen aan te passen, maar ja, soms glippen er wel eens zaken tussendoor. Ik ben het met je eens, het kiezen van een juiste onderwerptitel doet wonderen voor de duidelijkheid ;)

En ach, zo zijn er wel meer zaken, het heeft met netiquette te maken, steeds een *bump* of *schopje* geven aan een topic is ook niet netjes.;)

Het heeft de aandacht en we doen ons best om het aan te passen. :-)^

Als je iets tegenkomt wat de modjes over het hoofd hebben gezien, dan kun je altijd een PM sturen en dan passen we het aan :-)^