• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kaal.nl stelt zich voor!

kaal.nl

Detailing addict
8 okt 2009
64
52
Hoi allemaal,

Ik zal me eventjes netjes voorstellen op dit zeer leerzame forum!
Mijn naam is Robin en kom uit Bodegraven (Z-H). Ik ben 33jaar jong,ben getrouwd en heb 2 bruine labradors.

Ik rijd prive in een zwart metalic Ford focus station en zakelijk in een witte Peugeot partner!

Mijn beroep is auto(banden)monteur bij een Profile tyrecenter maar doe dit tegenwoordig parttime.
Ik heb onlangs besloten om van mijn hobby mijn werk te maken en ben dus een eigen poetsbedrijfje begonnen. Ik ga me concentreren op het poetsen/detailen van auto's, boten caravans e.d.

Ik werk vooral veel met Poorboy's produkten en die bevallen me meer dan goed!
Onlangs heb ik ook de polijstmiddelen van Menzerna en Monello ontdekt en heb hier ook al zeer goede resultaten geboekt!

Mvg Robin Stoppelenburg

Ik bied mijn diensten zoveel mogelijk op locatie aan! Zo kan ik ook mijn kosten zo laag mogelijk houden!
Als het echt even niet anders kan ,kan ik van een kennis zijn (grote schone) schuur lenen!

Het is natuurlijk wel een vurige wens van me om m'n eigen detailruimte te hebben maar nu nog even niet!
Misschien vanavond de jackpot winnen in staatsloterij:lol
Robin