• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kaart met locatie forumleden

dannydehert

Detailing chief
24 jul 2009
1.087
95
Temse (België)
Toen ik nog een Yamaha Bulldog reed en actief was op dat forum hadden ze daar een kaartje van België/Nederland waar "prikkertjes" opstonden met de locatie van de leden bij "mouse over".
De kleur van het prikkertje was de kleur van de motorfiets trouwens.

Als je de cursor op zo'n prikkertje zette, kwam de naam en locatie van het forumlid erbij te staan.
Vermits het soms handig is om te weten welke forumleden er zoal in de buurt zitten is zo een kaartje misschien een leuk idee.

Ik kan wel eens uitzoeken of er een applet bestaat of iets dergelijks, dan beheer ik dit kaartje op m'n server

Het zag er ongeveer zo uit, maar dan van BE/NL, groter en overzichtelijker:

Voorbeeld_kaartje.webp

Zoiets heb ik ook al op het focusclub.nl forum gezien.
Zoals je al aangaf, geeft niet iedereen aan waar hij/zij woont.
Verder kost het wel een berg werk om zo'n kaartje te maken (en bij te houden). Maar als je je een beetje verveelt...

Voor zover het nuttig is: je kan o.a. hier een "klein" beginnetje maken en alles overnemen van diegene die hun werkelijke woonplaats in hebben gevuld. Ik denk dat je dan voor 90% in kaart brengt hoe de verdeling van forumleden is in NL.

als je dat heb ingevuld wel...
kaartje is wat dat betreft misschien wat "toegankelijker" als je niet tot op de meter nauwkeurig laat zien waar iemand woont