• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kachelradiateur lek ----> koelvloeistof in de bekleding..

Sam

Detailing rookie
19 jun 2010
3
0
hallo mensen,

de titel zegt het al en ik heb jullie advies nodig. Mn matjes kan ik er zo uithalen, maar de bekleding niet. hoe en met welke producten krijg ik dit schoon en hoe maak ik het droog daarna. de bekleding is zwart dus je ziet het niet, maar voelt wel vettig aan en het stinkt nogal muf nou.

Alvast bedankt

Sam ;)
 
Nog ff wachten en alvast hier inschrijven.
Met de hand is het ook te doen, maar niet zo grondig. Waar je mee reinigt is afhankelijk van of je een koelmiddel met glycol hebt of een longlife.
Glycol kan je proberen te bestrijden met spiritus (zit chemisch dicht bij elkaar)

Hans
 
Thanks maar ben eigenlijk niet van plan om zo´n apparaat te kopen dat ik maar 1 x gebruik. kan ik er niet 1 huren ergens? en spiritus geeft geen vlekken?
 
images.jpg
 
Misschien vragen of je hem van iemand hier mag gebruiken.:grinning:

Er zijn genoeg mensen omgeving Breda die destijds een extractor in een eerdere Groupbuy gekocht hebben.:ja
 
He Sammie!
Ook hier onder de poetsgekken!
Gewoon ff eentje huren bij Boels,heb ik destijds ook gedaan,ik weet hoe het werkt en ik wil je gerust helpen.

gr,

Joep.