• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kärcher K2.010 + short trigger + MJJC Foam cannon pro V2

J03llV

Detailing rookie
7 jan 2023
4
2
Hi!

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een MJJC foam lans, de planning is om deze met QR te verbinden met een short trigger gun.
Alleen nu heb ik een vraag mbt de HDR.. Het gaat om een K2.010 > 100 bar max, 1300W, 310 l/h dus vrij laag debiet. Is dit voldoende om een auto mee te wassen en een beetje foam eruit te krijgen? De originele slang is geknikt en het apparaat is al jaren niet gebruikt door mijn ouders. Dus ik wil sowieso ook nog een vervangende slang kopen, alleen kan ik geen geschikt vinden, en welke aansluiting moet ik hebben voor een short trigger gun? Graag maak ik hier ook gebruik van een QR koppeling indien dit mogelijk is. Aansluiting op de HDR is (denk ik) M22.

Van de HDR een simpele google afbeelding die geen 240p was. Alleen zijn de aansluitingen niet goed te zien..

Binnenkort ook mijn 1e bestelling doen voor het wassen met twee emmers!

Let the games begin :dizzy:
 

Bijlagen

  • IMG_1214.jpeg
    IMG_1214.jpeg
    338,4 KB · Weergaven: 69
  • m15127288979_1.jpg
    m15127288979_1.jpg
    166,6 KB · Weergaven: 64
Ik ben zelf in het bezit van een K2 in combinatie met een Kärcher foam gun en ben zelf tevreden met hoeveel schuim hier uit komt (zal wel per merk en aanmengen verschillen).
Heb alleen een andere lans gekocht om de auto schoon te spuiten (VP 120 Vario Power Jet Full Control).
 
Ik ben zelf in het bezit van een K2 in combinatie met een Kärcher foam gun en ben zelf tevreden met hoeveel schuim hier uit komt (zal wel per merk en aanmengen verschillen).
Heb alleen een andere lans gekocht om de auto schoon te spuiten (VP 120 Vario Power Jet Full Control).
Gaat het ook om dezelfde K2? De recentere modellen hebben volgens mij een wat beter vermogen dan de oude die bij ons thuis staat (zie afbeelding)