• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kamikaze Collection

Jorrito

Detailing trainee
28 mei 2017
31
43
Genk
Mocht hier al een onderwerp over bestaan dan moet ik het over het hoofd hebben gezien. In dat geval mijn excuses!

Ik stootte via Instagram onlangs op Kamikaze Collection. Foto's ogen mooi en het wekt wel mijn interesse om het een keertje uit te proberen. Heeft iemand ervaring met dit merk?

Grtz!
 
Ik heb alleen ervaring met de Kamikaze Infinity wax.

ee83ef0275e3ec3397f10b91d2da3254.jpg

 
Mijn ervaring is goed. Afnemen na 120min curen was erg makkelijk.

Prijs is £125,- voor 50ml waar je ongeveer 2 tot 4 auto's mee doet. Dus prijstechnisch misschien niet helemaal aantrekkelijk meer vandaag vanwege andere goede producten. Voor mij blijft het een uniek stukje.

Bij mij heeft het toen de winter in Polen perfect door geholpen. Het zou op papier 12 tot 24 maanden bescherming bieden. Hydrofobische eigenschappen zijn abnormaal goed.
 
  • Leuk
Reactions: Jorrito
Zij hebben inderdaad hele mooie waxen!

Heb de goedkopere variant erop zitten, maar ook die is heerlijk qua beading
 
Meer als €30,- om je auto effe te waxen. :)

Als ik al die wax-verslaafden zo met gekd zie smijten, denk ik de ene keer "Hah! Wat een mafklappers! ... en de andere keer "Hmm... Zijn mijn Collinites dan zo slecht ofso?" ... Weer een andere keer "Hah! Met de Collinites wax ik tientalle auto's voor 2-4 tientjes!" ... :p

Nu maar hopen dat als ik een keer de Quartz goed gebruikt heb, ik ook niet zo'n verslaafde word, haha! ;)
 
  • Leuk
Reactions: Vinnoesz en Vikash
Meer als €30,- om je auto effe te waxen. :)

Als ik al die wax-verslaafden zo met gekd zie smijten, denk ik de ene keer "Hah! Wat een mafklappers! ... en de andere keer "Hmm... Zijn mijn Collinites dan zo slecht ofso?" ... Weer een andere keer "Hah! Met de Collinites wax ik tientalle auto's voor 2-4 tientjes!" ...

Nu maar hopen dat als ik een keer de Quartz goed gebruikt heb, ik ook niet zo'n verslaafde word, haha! ;)
Zo denk ik er ook over. Daarom smeer ik graag Collinite.
 
Meer als €30,- om je auto effe te waxen. :)

Als ik al die wax-verslaafden zo met gekd zie smijten, denk ik de ene keer "Hah! Wat een mafklappers! ... en de andere keer "Hmm... Zijn mijn Collinites dan zo slecht ofso?" ... Weer een andere keer "Hah! Met de Collinites wax ik tientalle auto's voor 2-4 tientjes!" ... :p

Nu maar hopen dat als ik een keer de Quartz goed gebruikt heb, ik ook niet zo'n verslaafde word, haha! ;)

Hier doe je nog 2-4 auto's mee. Een coating bv Mohs kost ook al min €85,- voor EEN auto, dusja.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Als dit al een standtijd heeft van minimaal een jaar ben je even plat gezegd goedkoper uit. Is natuurlijk niet zo hard als bv Mohs, maar neem een andere coating. Die is nog steeds duurder.

Daarbij gaat het om de hele beleving eromheen. (Voor mij althans)
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah en mdlange
Daarbij gaat het om de hele beleving eromheen. (Voor mij althans)
Precies! Ik heb ook tot nu toe nog geen coating aangebracht bij iemand die van smeren houdt, laten we maar zeggen. :p

De enigste reden waarom ik aan een coating zou beginnen is omdat ik er aan zit te denken om de nieuwe Soax coating te gaan testen. Althans, hier op het forum heb ik nog niet meegekregen dat iemand hem getest heeft? :D
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Meer als €30,- om je auto effe te waxen. :)

Als ik al die wax-verslaafden zo met gekd zie smijten, denk ik de ene keer "Hah! Wat een mafklappers! ... en de andere keer "Hmm... Zijn mijn Collinites dan zo slecht ofso?" ... Weer een andere keer "Hah! Met de Collinites wax ik tientalle auto's voor 2-4 tientjes!" ...

Nu maar hopen dat als ik een keer de Quartz goed gebruikt heb, ik ook niet zo'n verslaafde word, haha! ;)
Datzelfde effect zie ik ook terug in fotografie groepen. Alle soorten appartuur kopen, maar intussen maak je net zulke foto's als met je gsm van vroegâh. Gearheads noemen we dat.
Maar goed he... geld moet rollen
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx