• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kamikaze infinity wax........best of both worlds ????

Onderstaand staat hoe je het aanbrengt. Eerst ontvetten met gyeon prep daarna wax met een lepeltje op de applicatorpad
aanbrengen . 90 minuten curen en uitbuffen.
Het is een amerikaanse winkel dus ik hoop dat het geen spam is ?? ( in ieder geval niet zo bedoeld)
 
bluesbrother;n410092 zei:
Onderstaand staat hoe je het aanbrengt. Eerst ontvetten met gyeon prep daarna wax met een lepeltje op de applicatorpad
aanbrengen . 90 minuten curen en uitbuffen.
Het is een amerikaanse winkel dus ik hoop dat het geen spam is ?? ( in ieder geval niet zo bedoeld)


Op deze site staat het volgende vermeld:

Whereas most waxes will only last a month or two, INFINITY WAX is designed to last upwards of several years!

Nu zijn ze in de VS erg goed in overdrijven, maar een standtijd van meerdere jaren gaat er bij mij echt niet in.
 
  • Leuk
Reactions: Globetrotter
Commerciële linken zijn niet toegestaan, maar neem aan dat het filmpje geen probleem is.
Waanzinnige beading in ieder geval bij het afspoelen, heb zoiets nog niet eerder gezien.
Wel pittig geprijst 130 USD voor slechts 50 gram, dan kan je net zo goed gelijk een coating nemen.
 
Het zal niet de dikte of hardheid evenaren van gyeon mohs maar ik zie het meer als een goed en makkelijk en snel te gebruiken produkt
zoals ook bijv cancoat.
Hybride waxen met PTFE (kunstharsen ) hebben ook een aanzienlijk langere standtijd en hebben ook hun voordeel bewezen .
Zelf zou ik het nut er wel van inzien
 
Het gaat mij ook niet helemaal om het nut, maar meer de prijs.
Teflon is overigens geen kunsthars, maar een thermoplast.
Nog even het filmpje van de beading bij het afspoelen, want die is er nu niet meer;

 
Frans;n410127 zei:
Het gaat mij ook niet helemaal om het nut, maar meer de prijs.
Teflon is overigens geen kunsthars, maar een thermoplast.
Nog even het filmpje van de beading bij het afspoelen, want die is er nu niet meer;

Dat is correct maar in vaste vorm kun je deze natuurlijk niet aanbrengen . Wax producenten praten daarom
vaak over kunstharsen.........
Een kunsthars is een thermoplast in gietbare vorm die hard word als deze in aanraking komt met zuurstof of door
temperatuurverschillen.

Het maakt ook helemaal niet uit , we bedoelen allebei hetzelfde. In onderstaande link staat het omschreven:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Teflon
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kunsthars