• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kan niet meer inloggen op Carclean.com met dell laptop(wel op het forum)

GTS Power

Detailing rookie
14 okt 2011
26
0
zoals de titel luid,kan ik niet meer inloggen op Carclean.com met mijn dell laptop.

ik gebruik internet exploder 9 en draai op vista.
ook wordt het wachtwoord niet meer onhouden.

ik kan wel gewoon inloggen met mijn ipad en smartphone(en met andere laptop van een bekende)
ook heb ik de cookies geactiveerd maar dit hielp ook niet

ik snap er nix meer van:(

Gr Tom
 
mstr zei:
Klik je toevallig op enter ipv met de muis op de knop 'inloggen'?


ik heb beide geprobeerd maar dat helpt ook niet.

ik kom gewoon weer terug op het laatste scherm voordat ik probeer in te loggen.(zonder ook maar iets van een melding)
 
google chrome als browser installeren. Werkt veel beter en sneller dan ie9. Heb ook al veel problemen met ie9 gehad.
 
hondasport zei:
google chrome als browser installeren. Werkt veel beter en sneller dan ie9. Heb ook al veel problemen met ie9 gehad.


ik ben ondertussen weer terug naar 8 omdat 9 traag scrolt op men comp.+dat ik niet kan wennen aan de layout en werking.
 
@PdB: dat soort programma's gaan mijn haren in de nek van omhoog staan, op 1 of andere manier dan veelal weer sneller problemen erbij dan voor installatie
Vaak totaal geen overzicht wat het nu exact doet, of ineens zoveel dat je maar op "ok" drukt omdat het toch teveel is om te bevatten ....whoopsie, werkt iets anders ineens niet meer

offtopic: In het geval van de TS kan ie beter voor de CCcleaner gaan hehehe :D
 
Marcus, CCcleaner bestaat al erg lang en is een zeer te betrouwen programma. Werkt prima om je pc zo nu en dan eens te ontdoen van temp files en cookies. Het is geen anti-spyware ding.
Cccleaner kan ik eigenlijk iedereen wel aanraden.
 
Ach zo, tja als je eenmaal zelf de boel bijhoud en nare ervaringen hebt met dit soort tell-sell-achtige-programma's, dan wordt je ( wellicht ten ontrechte ) wel een beetje schuw.
Het gaat hier ook wel eens verkeerd ( veelal iets té experimenterend bezig geweest ) maar ben genoeg bagger tegengekomen dat ik de mensen liever waarschuw dan dat men achteraf een format-C'tje moeten plegen.
 
Ook ik gebruik veel google chrome heb nooit ergens last van.

daarnaast al jaren fan van Cccleaner. werkt gewoon top en veilig ;)
 
Ik weet niet hoe CCleaner het tegenwoordig doet, maar ik heb in het verleden diverse bedrijfsmachines gezien waarvan hun draaiende services op de machines kapot zijn gegaan na het draaien ervan. Dat is inmiddels al een paar jaar geleden, dus ik ga er vanuit dat het verbeterd is intussen.

Echter voor een huis/tuin/keuken pc zal het zeker geen kwaad kunnen.
 
Klopt, ik had hetzelfde probleem op de site, er schijnt een sleutel veranderd te zijn(heb toen even contact gehad met Tim), de enige oplossing was om alle cookies uit internet explorer weg te gooien en dan alle sites die je bezoekt daarvan de wachtwoorden opnieuw in te voeren.

mark