• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kan Rain-X gebruikt worden op achterruit met reclame?

Angelique

Detailing chief
25 sep 2008
714
75
Ik heb rain-x besteld maar heb op de achterruit van mijn twingo reclame staan.
twingo_reclame.jpg

Kan ik Rain-X hier ook op gebruiken of tast dit de stickers aan, weet iemand dat?
Alvast bedankt!
 
Is de sticker geprint of is het van gekleurde vinyl gemaakt? Als het geprint is, misschien reageert de inkt met Rain-X.
 
Het is via een reclamebedrijf gedaan die hebben het uitgesneden uit folie van 3M. Maar zijn wel twee lagen op elkaar dacht ik. Dus eerst rood en dan goud erover.
 
Ik zou er voorzichtig mee zijn. Rain-X vreet ook foampads op, dus het is niet heel vriendelijk :) Kort contact kan niet veel kwaad, maar ik zou proberen er rondom weg te blijven.
 
Tim zei:
Ik zou er voorzichtig mee zijn. Rain-X vreet ook foampads op, dus het is niet heel vriendelijk :) Kort contact kan niet veel kwaad, maar ik zou proberen er rondom weg te blijven.

Oké dan gaan we er met een grote boog omheen :grinning: Bedankt voor je info weer! :)^
 
Rain X is ook funest voor je ruitenwissers kwam ik achter:confused: . Ik heb in oktober vorig jaar een NIEUW setje ruitenwissers erop gezet. Nu heb ik de afgelopen maanden amper gereden. Hooguit een kilometer of 1000, met af en toe wat regen.
Niks dan lof over het zogehete sheeting effect van de Rain X op de voorruit, maar zo nu en dan ontkom je er niet aan om toch je ruitenwissers te gebruiken.

Afijn, het geval wil nu dat diezelfde ruitenwissers, totaal poreus zijn geworden. Trekken dikke strepen over de ruit, je voelt in het rubber gewoon een soort relief. Echt niet goed dus. Ik heb sterk zitten twijfelen aan mijn manier van aanbrengen destijds, maar weet 100% zeker dat ik dit op de juist manier heb gedaan.

Kennelijk lost er met regen dus toch een beetje Rain X op, of blijft er wat Rain X aan de rubbers van de ruitenwissers zitten met deze gevolgen dus.
Nogmaals, het product doet uitstekend z'n werk, maar heeft zo ook z'n nadelen denk ik.
Meer mensen die een soortgelijke ervaring hebben?
 
Kan ik eigenlijk niet zeggen.
Heb het net voor de zomer gebruikt, na het wassen kan ik zien dat de ruit wel sneller schoon word maar de mooie werking tijdens het rijden is er vanaf. Maar ik heb nog altijd dezelfde ruitenwissers.