• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Als het zo algemeen is dat Karchers er meer dan gebruikelijk last van hebben, wordt het tijd voor een actie die kant uit. :|~*

De Nederlandse wetgever is niet misselijk in de bescherming van consumenten. :rules

Als het een ontwerpfout blijkt te zijn, wat je mag verwachten als een product regelmatig zijn economische levensduur niet haalt, vereist de wet reparatie of tegemoetkoming.

Technische levensduur betekent niet meer dan dat hij zolang meegaat als je (als koper) bij aankoop mag verwachten.

Economische levensduur is als de de kostprijs gelijkmatig over de gebruiksduur verdeeld kan worden.

De economische levensduur is in het algemeen korter dan de technische (spreken economen over afgeschreven).

Spekende gevallen van redelijk onderhoud en toch stuk; stuur mij een PB en ik maak een blafbrief voor je ]-0

Ik kan de brief ook wegbrengen :ja , Karcher zit hier vlakbij.

Niet geschoten is altijd mis.......

Hans (don't make me angry, you won't like me when i am angry  ]-0   )

Voor tekst voorbeeld briefje; http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrieven.