• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Karcher K7 premium problemen met nieuwe foam lans.

CarstenH

Detailing rookie
10 mrt 2021
1
2
Hallo Carclean, ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn probleem maar ik gok het er op. Wij hebben thuis een karcher k7 hogedrukreiniger van een goeie 5 jaar oud. Nu heb ik hierbij altijd een foam lans gehad van karcher zelf, alleen zoals de meesten weten geeft deze geen dikke schuimlaag. Nu heb ik via ali een passende schuimlans weten te scoren die ook voor de K series van karcher zou moeten werken. Alleen het probleem is nu dat wanneer ik deze schuimlans gebruik, het net lijkt alsof de k7 niet genoeg druk of juist teveel druk op bouwt. Wanneer ik spuit lijkt er 1 seconde een harde straal uit te komen en dan maakt de reiniger een raar geluid voor misschien 1 seconde en komt er geen schuim uit en zo steeds verder. Volgens de productpagina zou hij moeten functioneren met een hogedrukreiniger van tenminste 120 bar, de k7 heeft als ik het goed heb 160 bar.
Met vriendelijke groet,
Carsten
 
Welkom op dit vriendelijke forum
Het is inderdaad niet helemaal logisch om hier een vraag te stellen over producten die CC niet verkoopt
Toch is jouw vraag wel enigszins te beantwoorden
Het gaat er bij een hogedrukreiniger namelijk om dat hij het water dat onder druk staat, ook daadwerkelijk kwijt kan
Gaat dat te makkelijk of te moeilijk, dan stopt de pomp. Het lijkt er sterk op dat jouw beschrijving duidt op onbalans tussen foamlans en HD
Dat los je op door fatsoenlijke spullen te kopen. Carclean verkoopt die voldoende.
 
Yanneske123 toen ik jouw antwoord las viel mijne Frank, er zat idd andere nozzle extra bij mijnMJJC foam gun. Gewisseld en super dikke schuimlaag zonder klagen/haperen van de Karcher