• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Karcher lance to m22 male

Maxidhoore

Detailing rookie
27 apr 2020
14
15
Hey, ik ben nieuw in de detailing wereld en ik wou me een karcher k5 aanschaffen.

Ik vind die elektrische trigger gun van karcher maar niets en wil in plaats daarvan zo iets aanschaffen dat je ziet op de foto.

Ik heb me echt al blauw gezocht achter welke adapter ik nodig heb om die karcher lance te verbinden met een m22 male fitting. Maar nooit weet ik het met zekerheid. Ik wil dan ook niet zomaar een adapter bestellen als ik niet weet als hij zal passen.

Pls send help! :p
Screenshot_20200427-111739.jpg
 
Onlangs heb ik me ook zo'n exemplaartje gekocht voor mijn Nilfisk E150.2-9 XTRA. Niet goedkoop, maar héél tevreden van.
Dit is toch heel wat beter dan de standaard trigger die erbij komt kijken.
 
  • Leuk
Reactions: Maxidhoore
Onlangs heb ik me ook zo'n exemplaartje gekocht voor mijn Nilfisk E150.2-9 XTRA. Niet goedkoop, maar héél tevreden van.
Dit is toch heel wat beter dan de standaard trigger die erbij komt kijken.
Heb je een linkje? Ik heb zelf de 120 of 130 uitvoering maar dat zal niet veel maken.
 
Kijk ook eens naar Nilfisk, heeft een normale trigger en zijn voldoende ongecompliceerde nozzles voor.