• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Karcher SE 3001, bekleding is nat na reinigen, hoort dat?

tonnyalfonso

Detailing trainee
9 nov 2018
4
25
Hallo, ik heb een karcher se3001 en maak regelmatig bekleding schoon van auto's, omdat ik nooit andere apparaten gebruikt heb kan ik ook geen vergelijking maken.
Mijn vraag is dan ook of het normaal is dat na het reinigen de bekleding nat is. Ik vind namelijk dat de bekleding vrij nat is na het reinigen. Is dit ook zo bij de nieuwere machines van karcher? Of hebben deze een sterkere zuigkracht, waardoor de bekleding alleen een beetje vochtig is.

Graag hoor ik jullie reactie
 
Welkom op het forum. :D

Vochtig zal het altijd wel zijn, mits je over-en-over-over blijft zuigen. Als het echt nat blijft, zelfs na zuigen, dan maak je het waarschijnlijk te nat en/of kan de machine het niet bijbenen en zal je het vaker moeten herhalen? :p
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik heb zelf de George van Numatic en heb daar niet zoveel last van. Maak je de bekleding niet te nat?
Vochtig zal het altijd blijven natuurlijk en het ligt er ook aan welk weer het is.
 
Ik weet niet hoe het met andere extractors zit, of met jouw Kärcher, maar mijne kan niet tegen heet water.
Ik gebruik zelf handwarm water, check dit dus even van tevoren in de specs, anders kan er een slang barsten.