• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kärcher SE 6.100

timothy84

Detailing addict
17 feb 2012
94
55
Kan deze voor een mooie prijs overnemen. Maar is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met dit toestel...Gaat dus voor alle duidelijkheid over de Karcher SE 6100
Alvast bedankt voor de tips...

Is de eerste x dat ik dit type hier tegenkom..

Volgens mij kan je hier geen miskoop bij doen.

Ze staan bij Vandenborre aan nieuwprijs 299€.

Was ook Kärcher aan het kijken, maar vandaag toch de numatic besteld.

Als de prijs interessant is doe maar de Kärcher.

Ik vond de opvangbak van de Kärchers wat klein (keek naar de 4.100). Er zat ook geen systeem in om te stoppen bij natzuigen, dus risico voor water over te lopen bij de inlaat.
Maar de numatic is ook 300+ dus als je een goede deal krijgt zeker doen, vooral indien enkel voor detailing krijg je nooit de bak vol. De onze zal ook binnenhuis zijn werk moeten doen.

Heb hem ondertussen gekocht voor de volle som van ....100 euro...Nog niet kunnen testen. Is een toestel dat iemand gewonnen heeft maar dit totaal nooit zou gebruiken :)
Ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen zowel op detail gebied als binnenshuis gebruik...