• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kees-sw collectie

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.798
193
57
Bergentheim (Overijssel)
Als amateur-detailer ook maar eens mijn collectie uitgestald en op de gevoelige plaat vast gelegd:

conv_1294.jpg
 
Mooie collectie al! het gaat sneller dan je denkt, je begint met een klein pakketje, maar je hebt zo een hele serie bestellingen bij Carclean achter de rug:p
Ik weet er alles van:D
 
Nette collectie Kees, zo gaan die Peugeots er weer netjes uitzien :ja
Vergeet niet om je pads goed schoon te maken met dreft ofzo, als ze vuil blijven dan polijst je de volgende keer met resten vuil en blanke lak in je pads
 
Bedankt voor het advies Blinque!
Voorheen de pads altijd mee gewassen met de doeken in de wasmachine (30 gr. wasje zonder wasverzachter).
De rode handpad ziet er zo smerig uit omdat deze is gebruikt om PB Black Hole aan te brengen: schijnt er slecht uit te gaan......

Voordat ik de pads weer ga gebruiken zal ik ze door een sopje halen!
 
Omdat ik mijn poets-spullen i.v.m. de aankomende verwachte vorst wilde verhuizen van de onge-isoleerde garage naar de verwarmde logeerkamer schoot het door mijn hoofd om weer eens een groepsfoto van alle spullen te maken.
Het idee liep iets uit de hand omdat alle spullen, er was in het afgelopen jaar weer van-alles bijgekomen, niet op 1 foto passen (tenminste, dan is bijna niet meer te zien wat wat is) de boel gerangschikt naar merknaam en dit maar op de gevoelige plaat vast gelegd, m.u.v. de pads en de doeken.....
Veel kijk-plezier!!

Wat nog ontbreekt is de tuinslang, de HD-reiniger Karcher 2.36, diverse goedkope (lees Action) doeken/wash-mitt en diverse lege spuitflessen van diverse produkten. Ook de Meg's WashMitt die ik gebruik voor de dorpels is in zodanige visuele staat dat ik 'm niet op de foto durfde te zetten, haha! Tevens gebruik ik nog steeds 2 goedkope emmers voor het wassen, toch maar een keertje laten vervangen door de Grit Guards.

foto1.jpg
foto2.jpg
foto3.jpg
foto4.jpg
foto5.jpg
foto6.jpg
foto7.jpg
foto8.jpg
foto9.jpg
foto10.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks boys!
Het op alfabetische volgorde zetten heb ik alleen voor de foto-shoot gedaan, en om voor mijzelf de administratie van produkten actueel te hebben.
Normaal gesproken zijn de spullen verdeeld in doelgroep: wassen, kleien, polijsten, wax / coating, exterieur divers, interieur, diversen, pads en doeken.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en m@rio
Die oranje doeken, merk CSF, waren mijn eerste kwalitatief goede doeken: 1x Delirium droogdoek en 2x Microfiber poetsdoek.
Gekocht bij de plaatselijke autoshop, had nog nooit van Carclean gehoord........
Deze doeken zijn toentertijd een paar keer gewassen met wasverzachter (was in mijn begin-periode als "detailer" en wist nog niet veel); hierdoor hebben ze minder absorbering-capaciteit.
De Delirium gebruik ik nog sporadisch als de Monello Aqua Sensa reeds gebruikt is (sinds kort een 2e grote versie en de kleinere variant in bezit): bevalt eigenlijk nog prima hoor! Al is de Monello droogdoek net een fractie beter.
Die Microfiber doeken gebruik ik tegenwoordig nauwelijks: als je zoveel Monello poetsdoeken hebt grijp je niet vaak mis.
 
Tja, dubbele produkten zijn vaak de aanbiedingen (maandelijks, speciale dagen bijv. Monello Monday of SDD, nieuwsflits of Mistery box) die ik dan niet kan weerstaan, groot verpakking is vaak verhoudingsgewijs goedkoper. Tevens 1x een "voorraadje" van een ander forum-lid overgekocht.
Ach, een hobby mag geld kosten, toch? En de portemonnee stribbelt niet tegen, soms wel een onbegrijpelijke vrouw: alweer een pakketje......o_O