• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kees-sw

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.798
193
57
Bergentheim (Overijssel)
Goedendag,

mijn naam is Kees de Jong en woonachtig te Bergentheim in het oosten van het land.

In het bezit van een grijs-blauwe Peugeot 508SW 2.0 Hdi Allure, en voor erbij, een zwarte Peugeot 206CC 1.6 16V.
Hiervoor jaren gereden in 2x Peugeot 307SW 2.0 Hdi en daar weer voor mijn eerste Peugeot, een 406 Break 1.9 TD.

Tevens crew-member van Peugeotmeeting en actief op het 307-forum, een echte Peugeot-fan dus.

Via het 307-forum in aanraking gekomen met detailleren van auto's, dus bij de plaatselijke automaterialenzaak mijn eerste poets-spulletjes gekocht
(Meguiars, Auto-Glym en CSF doeken).
Al snel werd mij gewezen op een DAP, en al zoekende op het wereldse web bij Carclean terecht gekomen.
Fantastische site!
Je begrijpt het al: inmiddels meerdere bestellingen verder en al een redelijke collectie opgebouwd.
De laatste weken aan het meelezen op dit forum, en vond het nu wel tijd worden om mezelf te registreren en voor te stellen!

Nu nog erachter zien te komen hoe foto's van mijn pc hier op het forum getoond kunnen worden........

Groet,
Kees
 
Hoi Kees, een echte Peugeot rijder zo te zien.
Ben ik zelf eigenlijk van huis uit ook, maar na mijn 306XS HDi is de merkkeuze binnen het contract met de leasemaatschappij versoberd, waardoor ik naar andere merken heb moeten uitwijken.

Je kunt foto's uploaden naar een fotosite als Picasa en de link naar dat plaatje dan hier gebruiken.
 
conv_1271.jpg
conv_1272.jpg
conv_1273.jpg



Eindelijk een paar foto's kunnen toevoegen!!
 
En als je dan 1000Km's terug rijdt dwars door Duitsland, met sneeuw / strooizout / regen / mist, ziet de wagen er zo uit (detail-foto's):

conv_1293.jpg


conv_1292.jpg


conv_1291.jpg
 

Bijlagen

  • conv_1289.jpg
    conv_1289.jpg
    88,3 KB · Weergaven: 133
  • conv_1290.jpg
    conv_1290.jpg
    87,2 KB · Weergaven: 119
Weer een mooi klusje om te doen nu je thuis bent!:p

Die strepen aan je voorzijde komen denk ik merendeel van je koplampsproeiers, ik heb precies het zelfde, heb je de auto gewassen, tijdje later zie je helemaal van die strepen op je zijschermen en motorkap van de koplampsproeiers.
 
Hoi Kees, welkom hier. Zag dat je al een mooie collectie heb opgebouwd, veel plezier ermee.
Mooie 508 welke een goede schoonmaakbeurt kan gebruiken ;)
 
GRRRRRRRRRRRRRRR

Wanneer is de herfst afgelopen: (zeer) harde wind, striemende regen........nog geen mogelijkheid gehad om de wagen schoon te maken.
(heb geen overdekte ruimte dus detail op mijn oprit en ben daardoor afhankelijk van het klimaat).
Al wel gedeeltelijk "schoon" geregend, dus de koplampsproeier-strepen zijn voor het grootste gedeelte weg.
Gelukkig staat de wagen er beschermd bij: in november 2014 nog gekleid, gepolijst en in de Collinite 476S gezet. Half december nog van een laagje Gyeon Wetcoat voorzien.

Hopelijk a.s. zaterdag de wagen wassen.......