• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kennismaking: oudendijk95 VW mk6 gti

Oudendijk95

Detailing rookie
10 apr 2016
14
2
29
goedemorgen,

Lees al een tijdje mee hier op het forum.
Het is toch leuk om ervaringen en tips mee te krijgen over het wassen en poetsen van auto's,
Binnenkort heb ik 2 workshops om de basiskennis te leren met de eerste workshop en diepgaandere zaken zoals kleien, poetsen, etc met de 2e workshop.

Sinds kort ben ik in het bezit van een golf 6 en deze auto moet natuurlijk mooi voor de dag komen!
Zelf heet ik Jordy woonachtig in Amsterdam-noord en ben 21 jaar oud.

Foto's volgen...

f0rvqx.webp

301lvme.webp

xath1u.webp

zvv42q.webp

dankbare kleur om te poetsen... met zo'n grill (onder je nummerplaat) mag je ook een foam on a stick :)

Ik zou lekker een clinic bij Carclean volgen. Scheelt je ruim 50 kilometer rijden en bespaart je benzine. Wat je overhoudt, kun je weer besteden bij Carclean :D

Welkom overigens ;)

Dat ga ik ook zeker doen! Alleen alles is nu vol zag ik :pensive:

Zelf heb ik me nu ook aangemeld voor de nieuwsbrief dus neem aan dat daar ook workshops naar voren komen. :grinning:

dit ding: https://www.Carclean.com/product/Lake_Country/Foam_on_a_Stick_89_099_101166
onmisbaar volgens mij met zo'n grill...
Goede tip van Nicknameless: Carclean heeft hele goeie workshops, ik heb wetsanding etc. gedaan, ze leggen heel goed uit en je kunt zelf veel oefenen, kun je gelijk kennismaken met allerlei produkten, misschien vind je het leuk om een polijstmachine uit te proberen? Het zijn werelddingen!!

dit ding: https://www.Carclean.com/product/Lake_Country/Foam_on_a_Stick_89_099_101166
onmisbaar volgens mij met zo'n grill...
Goede tip van Nicknameless: Carclean heeft hele goeie workshops, ik heb wetsanding etc. gedaan, ze leggen heel goed uit en je kunt zelf veel oefenen, kun je gelijk kennismaken met allerlei produkten, misschien vind je het leuk om een polijstmachine uit te proberen? Het zijn werelddingen!!

Aah top thnx voor de tip! (Gaat besteld worden)

Ik ben al in het bezit van een Excentriche poets machine, alleen nog niet de kennis mbt wat ik moet gebruiken aan pad's en poetsmiddelen.