• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kentekenplaathouder

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
5.530
223
41
Gouda
Ik zoek een kwalitatieve kentekenplaathouder. Het standaard dealer ding staat zo krom als een hoepel op de Wendy. Wie weet waar ik een goeie kan halen???
 
Praxis, Gamma, Karwei, Halfords, Toolstation, AtU etc.
Online ook een hoop mogelijkheden, ook met eigen teksten.
 
Deze heb ik op mijn auto:

En deze zit op de 2008:

Persoonlijk vind ik de 2e net wat strakker. Alleen kan ik die ook nergens vinden. Alleen bij Heuts.
 
Ik weet niet wat er fout gaat dat de houder krom staat Arie. Misschien de verkeerde gaten gebruikt van de houder? (vaak zijn er meerdere gaten met iets verschillende afstanden tussen de gaten)

Kan zijn dat ik mijn houders bij Rijsbergen (LKQ Fource in Coenecoop) heb gehaald of bij Kilinclar automaterialen in Zoetermeer, je kan ook even bij Fugo kijken, dan hoef je de stad niet uit. Meestal hebben ze minimaal 2 verschillende houders: één zonder rand zoals ie aan de voorkant zit bij de meeste auto's, en een met een brede onderrand waar eventueel reclametekst op past voor de achterzijde.
 
Lekker zoiets pakken voor achter
89A9617A-17C7-40A0-8B21-6DC95851DD49.jpeg
 
Haha. Leuke alternatieven maar die van @RoyR zijn te slap. Op de klep zitten rubberen doppen waar de plaat op vast zit. Deze zitten heel dicht bij elkaar waardoor de uiteinden veel oversteek hebben en daardoor krom staan.
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
@Arie Je moet even de afstand tussen de beide doppen opmeten, en dan naar een automaterialenzaak om de juiste plaat te halen (sommige platen hebben meerdere gaten met verschillende tussenafstand, zie ook mijn reactie hier boven. Ik ben ook al eens aan het klooien geweest na het detailen omdat ik met een verkeerd gat begonnen was om de houder weer vast te zetten (en vond dus geen passend gat meer in de houder)
 
Kentekenplaathouders met reclame van de dealer gaan er bij mij ook meteen af aangezien ik niet betaald krijg om reclame te rijden voor ze...