• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Beste mede detailers,

keuze stress maakt zich van mij meester, ik ben er niet goed uit welke wax ik hierna moet nemen..

nu twee potjes behoorlijk aangebroken, de Fusso coat 12 months en de Collinite 915.

Ik ben over beide producten zeer te spreken.

In mijn beleving benaderen ze elkaar kwalitatief heel sterk. Pluspunt van de Fusso is wel een wat betere verwerking maar de 915 vlekt minder en is volgens mij meer een wax dan een sealant. Standtijd 4 maanden prima haalbaar met goede voorbereiding.

in het begin was het even stoeien met 915, maar een zeer dunne laag en slechts 2 min curen geeft een prachtig resultaat.

De pantser vind ik verbluffend. Op zwart metallic schitterende glans.

nu lees ik ook veel positiefs over de Collinite 476, deze heeft geloof ik ook meer sealant eigenschappen dan de 915.

Biedt de 476 verder veel meerwaarde tov de 915 of valt dat mee? (Ik kom toch weer vaak op de 915 uit qua product eigenschappen.)

Door hoger carnaubagehalte zou je denken dat de 915 mooier blinkt. Hij voegt naar mijn idee warmte toe aan de kleur.

Hoe is de 476 hierin, iemand ervaringen? Bedankt!