• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kevin20v - zal me ook even voorstellen

kevin20v

Detailing rookie
19 mei 2008
45
0
Nou dan zal ik me ook maar even voorstellen!

Ben Kevin 23 jaartjes jong en ben helemaal gek op zowat alles dat wielen heeft! Rij nu bijna 5 jaar auto en heb sinds Januari ook m'n motorrijbewijs!
Dus buiten m'n 2 auto's ombouwen ben ik ook nog aan het sparen voor een Ducati :D


Mijn Golf 4 op luchtvering:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]



Mijn huidige project een golf 1 cabrio waarin ik een 1.8 20vt aan het bouwen ben (motor uit bijv. Audi S3 & TT, Golf 4 GTI, Seat Leon & Ibiza)
Zodra deze af is wordt de wagen eerst omgekeurd bij de rdw zodat het allemaal volledig legaal is!
Daarna wordt de wagen nog eens gechipt door JD-engineering dus hoop ik op zo'n 210pk in een 950/1000 kilo zware golf 1 }:)w

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dit is nog een oude foto, zal vanavond even een nieuwe maken en posten!!



en dan is er nog het polo'tje van m'n vriendin waarmee ik ook flink in de weer ben om er weer een net karretje van te maken!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ach ja zo blijven we een beetje bezig, en is er in ieder geval iets te "cleanen" :rules
 
Welkom Kevin!

Leuk project! :ja

Je kan je project en de vorderingen daarvan ook in een los topic plaatsen onder de groep 'Projecten'

Groeten,

Tim
 
Thanks heren!!

@ Reinder: Helaas altijd tijd te weinig, maar als ik niet aan het IT'eren ben, zijn we (ik & m'n vriendin) altijd wel aan de auto's aan het sleutelen of poetsen :party:

Wel vag-minded maar beperk me niet daartoe, kan alle auto's wel waarderen (behalve de franse "auto's" :D )

@ Tim: Dankje!! Ik zal vanavond even het project topic hier naartoe kopiëren, het zijn namelijk nogal wat updates :rules
 
Danke heren :grinning: :party:

Heb vorig jaar geheel onverwacht 2 prijzen in de wacht gesleept!

Bij de vwforum meeting had ik het echt niet zien aankomen, was ook zonder inschrijving enzo, maar daar kreeg ik dus de "1e prijs golf 4 klasse"
en bij de VW Outlaws show had ik me voor de fun ingeschreven en daar kreeg ik de "best of golf 4".

Dus dat was wel heeel erg leuk! maar ik doe het er niet om, dit jaar zijn de enige nederlandse meetings die ik nog bezoek de mivw en vw outlaws shows.
Het afbouwen van de cabrio gaat even voor! :slotje
 
Welkom en inderdaad, nice rides!

Ik ben dol op artikelen over motor-swaps, het al oude "wolf-in-schaapskleren"-idee. Zou heel graag wat foto's ervan zien!
 
Welkom op het forum en mooie auto!
Was je dit jaar ook op de VWspeed meeting bij Frans op de Bult in Hengelo?

Groeten, Patrick
 
danke danke :d

Ik zal zo direct nog ff wat foto's posten bij de projecten van de ombouw naar 20vt heb het helemaal bijgehouden zodat als mensen in de toekomst zulke ombouwen gaan doen dat ze niet met dezelfde vragen blijven zitten als ik had in het begin!
Iedereen doet het toch anders maar ik help graag uit als men vast zit!

Ik was inderdaad ook bij de vw-speed midwintermeet, ben lid van de club dus dan moet je wel aanwezig zijn he :slotje :D
Helaas was de rit erheen (zo'n 130km?) het weer best slecht dus was de mk4 weer vies voor ie daar was! Dus heb ik het maar zo gelaten ]-0
 
Dat is idd wel minder ja, ik was er ook, maar heb je auto niet zien staan.
De af te leggen afstand was voor mij een kilometer of 5, dus die van mij was nog redelijk schoon :). Een erg geslaagde meeting overigens.