• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kia picanto 2011-heden

Brandon

Detailing trainee
11 dec 2016
14
25
31
Hallo,

Ik ben nieuw tot het forum en wil graag starten met het waxen en sealen van mijn Kia Picanto van 2016, wit van kleur.

Mijn ervaring met de lak is dat het een erg dun en gevoelige lak is.

Heeft iemand advies voor welke middelen en producten een goed resultaat leveren bij de picanto?

Ik zou graag een diepe glans creeren en de auto vuilafstotend maken.

Al het advies is welkom

Met vriendelijke groet,

Brandon.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Glans zit niet in een potje maar in de bewerkingen.

Hier een paar handleidingen over hoe en wat om je te kunnen verdiepen in het detailen.

https://forum.Carclean.com/threads/...al-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4223/
https://forum.Carclean.com/threads/nieuwe-en-verbeterde-stappenplannen-dodo-juice.17926/

Welkom Brandon,

Weer een forum waar een collega op vertoeft:). De een steek ik aan met het Lexus virus de ander met het poets virus. Denk dat er nog wel een paar gaan volgen, of poets virus of auto onder handen laten nemen.
Denk dat hier wel genoeg te leren valt. Er is het een en ander in gang gezet met aankoop van spulletjes, weet ik toevallig............:p
Lees de handleidingen die @Istnogferarie erop heeft gezet maar eens goed door.
Maarre,......wel even netjes voorstellen in het voorstel topic.
En ze zijn hier gek op foto's

Gr.

Welkom brandon,

Wat al wordt aangegeven het komt allemaal aan op voorbereiden.
Elke auto is anders, lees de stappenplannen goed door en je zult al een heel eind komen en je kunt gaan testen.
Alleen door te testen zul je zien welke problemen voor jou en je auto het beste werken.

Veel leer en detail plezier

Gr michel

Thanks allen voor jullie reacties. Dit is al een mooi begin.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk