• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

KIA SORENTO (PURE HORROR) FOTO'S TERUG TE ZIEN!!

Brikke

Detailing addict
7 okt 2009
61
52
Vorig jaar kwam een autoverkoper uit de buurt langs met de vraag of ik voor hem een Kia Sorento wou kuisen,hij zei er wel bij dat het een verschrikkelijk vuile auto was maar geen probleem dacht ik dit gebeurd wel meer dus laat maar komen. Hij had da auto in wallonië op de kop kunnen tikken. De buitenkant moest ik mij niets van aantrekken (Heb em natuurlijk wel gewassen) want de auto was toch voor de export.
De binnenkant moest in het mate van het mogelijke proper gemaakt worden.
Ik heb samen met mijn vriendin (Vriendin met handschoentjes aan hehe) gedaan wat we konden doen maar eigelijk was het een hopeloze auto,ik snap echt niet dat mensen dit hun auto kunnen aandoen }:)w
Gevoelige kijkers wees gewaarschuwd want dit is pure HORROR voor detailers,Ik kwou jullie deze foto's toch niet onthouden :D Hopelijk krijgen jullie hier geen nachtmerries van :confused:

Voor:

DSC00600.jpg


DSC00601.jpg


DSC00599.jpg


DSC00598.jpg


DSC00595.jpg


DSC00594.jpg


DSC00612.jpg


DSC00596.jpg


DSC00597.jpg


NA:

DSC00618.jpg


DSC00619.jpg


DSC00620.jpg


DSC00616.jpg


DSC00615.jpg


DSC00621.jpg


DSC00614.jpg
 
Hmmz, de meeste mensen gebruiken een aanhanger om grind/zand/puin te vervoeren.
Het lijkt erop dat de vorige berijder van deze auto alles direct in de kofferbak heeft geschept. 8o

De na-foto's laten nog genoeg plekken en beschadigingen zien, maar het valt me alleszins mee
dat je de meeste troep er nog uit hebt kunnen halen.
 
Respect dat je daar toch aan begonnen bent, ik zou het niet gedaan hebben.
In mijn geval had ik de dealer terug gestuurd met de tip om er eens met een hogedruk spuit doorheen te gaan.
Eerst even met de foam gun met apc in en daarna naspoelen met de vuilfrees op de hd.
 
:-& :-& :-& :( :(

Sow, hoe iemand zijn auto zo uit kan leven, van een veearts geweest ofzo???

Die is echt ernstig verknalt, resultaat ziet er dan weer goed uit, voor zover de auto er nog goed uitziet dan....!!

Respect, zal wel een aantal uurtjes ingezeten hebben of niet?
 
Toc wel serieus wat uurtjes ingestoken ja,nadien hadden we ook zoiets van NOOIT MEER dat hij het maar zelf oplost maar ja we hadden al toegestemd op voorhand zonder de auto te zien,niet zo slim misschien maar ja niks aan te doen.
Auto zat inderdaad vol beschadigingen waar ik niks aan kon doen of toch zeker niet de kennis voor heb
 
Valt wel mee, toch? :D

Nee, wat een stal zeg! Respect voor de geleverde arbeid! :cool:

Heb ooit es een vergelijkbaar project "mogen" doen. Maar bij die van mij hing ook nog een stinkende bierlucht in het interieur en ik zweer het, er zaten vlooien in de zetels!! Toen ik thuis kwam ben ik direct in het bad gedoken, zo vies voelde ik mij. Maar...eerlijk is eerlijk, achteraf voelde ik toch een grote mate van bevrediging met het verschil voor/na. En dat maakt veel goed. :grinning:
 
Stofzuiger doet woneren ( wel 85x legen ).
Valt mij ook mee wat de achtergebleven schade is !
Keurig hoor.
 
8-()) Jeetje wat een uitgeleefde bak zeg! Maar een zeer net resultaat! Een extractor zou het helemaal afmaken, ben je in het bezit van zo'n wonderapparaat? Echt toppie voor de rest!
 
Paulus de Boskabouter zei:
8-()) Jeetje wat een uitgeleefde bak zeg! Maar een zeer net resultaat! Een extractor zou het helemaal afmaken, ben je in het bezit van zo'n wonderapparaat? Echt toppie voor de rest!

Hey Paulus,
Ik ben toen een extractor gaan huren en heb em wel degelijk gebruikt ook,dit was het beste wat er uit te halen was voor mij :schaam
Ondertussen heb ik wel zelf de alutec extractor aangeschaft hoor,echt een superding
 
Kijk dat sommige niet zo netjes op hun auto zijn als de gemiddelde die hier op t forum rond loopt okay, dat kan ik op zeker begrijpen. Maar dit???? Niet normaal meer hoor..... ]-0

Prima resultaat tot zo ver, veel meer kan je ook niet naast onderdelen uit te gaan ruilen, opnieuw te bekleden met stof etc.
 
Brikke zei:
Hey Paulus,
Ik ben toen een extractor gaan huren en heb em wel degelijk gebruikt ook,dit was het beste wat er uit te halen was voor mij :schaam
Ondertussen heb ik wel zelf de alutec extractor aangeschaft hoor,echt een superding

Super apparaat! Hij is echt goed opgeknapt!
 
WTF, ik wil het huis van de vorige eigenaar echt niet zien, zal vast een zwijnenstal zijn. Sorry hoor, maar als je zo met spullen omgaat ben je het niet waard. Wat een vark..... moet dat geweest zijn. Zo heb ik wel eens een auto uit de verhuur terug zien komen waarin de tijdelijke bestuurder een hond had vervoerd. Echt ik overdrijf niet, er zal een laag van een dikke 4 a 5 cm haren in de auto. DE laag bedekte de de gehele achterbak, je kon de bekleding echt niet meer zien. De huurder heeft de schoonmaakkosten doorbelast gekregen waarna we een telefoontje ontvingen met de vraag of het echt zo erg was. JA, dat was het. Ik heb er foto´s van gemaakt omdat ik nog nooit zoiets gezien had. Deze foto´s heb ik doorgestuurd naar de ex huurder. Al moest ze wel beter weten. Helaas heb ik de foto´s niet meer. Ik had het graag even laten zien.