• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kissing the border, stoeprandschade.

morneco

Detailing rookie
29 apr 2013
11
0
Mijn eerste stoeprandschade.
Ik wou vooruit parkeren en de stoeprand zag er mij gemeen hoog uit. Ik wou dit voorzichtig doen, maar een vrachtwagen in de tegenovergestelde richting besliste hier anders over. Hij kwam helemaal links uit de bocht en het was snel in de parkeerplaats duiken of een andere vorm van Giulietta om mee te rijden.
Natuurlijk knal en het resultaat hieronder. :(
2013_05_01_17_03_19.webp

Wat valt hier nog aan te doen?

kan hersteld worden: Deboosere in Ingelmunster wordt vaak genoemd in dit verband. Ik hoor prijzen tussen de 50 en 100 per velg.

Schoonmaken, ontvetten , opvullen met speciale vulprimer ( meerdere dunne laagje en geen dikke klodder bovenop daar het knetterhard wordt ), schuren, schuren en dan afwerken naar wens,
Is zeker zelf te doen maar neem er wel de tijd voor .... scheelt je boel knaken t.o.v. wegbrengen cq nieuwe velg bestellen

mk-us;326320 zei:
Schoonmaken, ontvetten , opvullen met speciale vulprimer ( meerdere dunne laagje en geen dikke klodder bovenop daar het knetterhard wordt ), schuren, schuren en dan afwerken naar wens,
Is zeker zelf te doen maar neem er wel de tijd voor .... scheelt je boel knaken t.o.v. wegbrengen cq nieuwe velg bestellen
Bedankt voor de reactie.
Enige tips in verband met de producten die ik kan gebruiken om dit tot een goed einde te brengen.