• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine bruine puntjes op motorkap

asirec

Detailing rookie
26 aug 2019
6
15
Het valt me al een tijdje op dat ik steeds meer kleine bruine puntjes zie verschijnen op mijn motorkap. Gister heb ik de auto een complete beurt gegeven (foamen, wassen, kleien, glazen en waxen) maar de puntjes zijn nog steeds aanwezig en ik krijg ze er met geen mogelijkheid uit.

Mijn eerste gedachten was dat het boomhars is, echter parkeer ik nóóit bij bomen dus dit lijkt me niet de oorzaak. Weet iemand wat dit is en zo ja hoe ik deze kan verwijderen?

Close-up:

20190825_130956.jpg


Uitgezoomd:
20190825_131005.jpg
 
Er zijn simpele manieren, zoals heet water. Er zijn ook mensen die wasbenzine en dergelijke erbij pakken. :( Ik hoor veel goed over de Valma - Harsverwijderaar, dus ik zou een dusdanig product gebruiken en geen huis-tuin-en-keuken middeltjes. :p
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Bedankt allemaal voor jullie tips en suggesties! Ik verwacht morgen een leuk pakketje van CarClean. :)