• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine detail Dodge Ram 1500 Laramie

Serge

Detailing rookie
4 apr 2011
210
0
Het is een klein verslag maar ik heb de wagen pas nog gekleid en gepolijst.
Toen ook gelijk de LAVA wax aangebracht en deze is tot nu toe waanzinnig, vuil hecht niet en hij blijft gewoon mooi glanzen.
Alleen heb ik toen geen foto's gemaakt vanwege tijdgebrek.

Gedaan:

* Afspuiten
* Wassen met SCG Pacific Blue Wash & Wax.
* Afspoelen
* Drogen in combinatie met Smartwax Detailer.
* SCG Glaze aangebracht om te kijken hoe dit op wit reageert....en dat doet het ook ;-)
* Bandjes behandeld met PB Bold & Bright.

Ik heb alleen na foto's want de auto was niet vies en heeft bijna geen swirls en eigenlijk geen enkele kras.
Alvast bedankt voor het lezen en tot de volgende ronde.

7112405673_e06bdced93.webp

7112406391_42a373a830.webp

7112407147_9cb737f7a8.webp

7112408337_2e1106f93c.webp

7112408803_bfc737eda2.webp

7112410345_1ff38dff0a.webp

7112412021_341ff9e227.webp

7112413697_b8d52eedb7.webp

6966339324_5381709d70.webp

6966340400_9aaed5687b.webp

7112417679_7ff678236a.webp

stiekem wil ik toch wel eens een keer meerijden in zoon bak. Volgens mij voel je je zo gelukkig als een kind op de kermis in zoon auto.

wat een dikke bak,^^

Nu woonde mijn vriendin op Made vroeger....op de Boerenhoekstraat anders had je een keer mee mogen rijden.
Inmiddels wonen we samen in Berkel hoor ,^^

Haha wat een kleine wereld he!

Ach ja, blijven dromen he. Vind het al een genot om in de bak van mn schoonouders te mogen rijden. mazda CX9 3,7 V6. Dus zoon V8 moet daar nog wel een schepje bovenop doen

Klopt kleine wereld.

En het is inderdaad een genot om in te rijden ik zit echt met een glimlach achter het stuur.

Ik zie wel dat het een auto dat op bedrijf staat? inclusief waarschijnlijk een gastank?

Dan valt de schade aan de pomp en maandlasten enigsinds mee met zoon auto.

erikjeeh zei:
Ik zie wel dat het een auto dat op bedrijf staat? inclusief waarschijnlijk een gastank?

Dan valt de schade aan de pomp en maandlasten enigsinds mee met zoon auto.

Klopt hij staat op mijn bedrijf en er zit een gastank in.
Anders is dit soort wagens niet leuk.

Hiervoor had ik een VW T5 2,5 TDI en die was in verbruik duurder.

Niets tegen Brabanders hé :lol

Man man wat een dikke bak!!! :love

Mis hier wel eens een kwijl popetje====>
kwijl.gif

De intentie van de detail zal klein geweest zijn, maar een Dodge Ram vindt ik nou niet echt een "kleine" auto :o) Netjes gedaan! :)

Wat een beest! Me like :-)^ Ziet er goed uit :cool

Jammer dat er geen Cummins in ligt, dan was hij nog mooier geweest in mijn ogen ;) Geweldig geluid maken die dikke Cummins diesels, en wat een power! Een oude vriend van mijn vader die heeft een ouder type Ram met Cummins diesel, wat een apparaat :love