• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine schaafplek waarmee polijsten?.

Edwin47

Detailing addict
28 aug 2010
22
60
54
Arnhem
Ik heb een kleine schaafplek op spatbord (ca 1,5 cm in het vierkant) ik heb even geprobeerd met klei en detailer en daarna wax erop maar je blijft het zien.

Foto heb ik gemaakt maar ik krijg het niet goed inzichtelijk te oppervlakkig (geen kras) echt een schaafje zeg maar.

Waarmee kan ik dat het beste aanpakken.
 
Met klei of wax ga je geen kras weghalen.

Probeer een fijn / medium polijstmiddel.

- Monello Finale
- Monello Mezzo
 
Ok dankje vraagje kan het ook hiermee, dit heb ik morgen voorhanden vandaar.

Word ook verkocht carclean en goed beoordeelt zie ik.?
https://www.Carclean.com/product/Meguiars/ScratchX_2_0_207ml_G10307_101262

Schermafbeelding_2017-06-23_om_18.52.45.png
 
Bedankt gaan we morgen doen, ik las wel trouwens (maar misschien ook logisch) dat eigenlijk zijn het gewoon een soort van villers (opvullen).
Na het auto wassen is het er misschien weer terug (of zeg ik nou iets raars?).
 
Ik ken het product niet, maar bij Meguiars kan je er wel van uit gaan dat het meerdere functies heeft. Uit de reviews haal ik gemengde ervaringen, van volkomen ruk tot geweldig. :p

Probeer het gewoon. :)
 
Foto zegt vaak meer,kun je het niet polijsten,
En de rest een beetje camoufleren met een product wat fillers bevat
 
ScratchX (de oude, niet de 2.0) was mijn eerste polijstmiddel. Ik kon er handmatig best wel wat lichte vegen mee wegkrijgen. Geen idee of het afdoende gaat zijn voor jouw lakschade.
Ik moet het spul nog eens bij mijn vader afgeven. Zelf gebruik ik het niet meer. Werkt nog best aardig voor krasjes bij de handgrepen.
Zelf zou ik nu iets kiezen van Monello of Scholl.
 
  • Leuk
Reactions: Maaike
Verdwijnt de vlek wanneer je die nat maakt met speeksel op vinger?
Dus eerst plaatwerk schoon maken en drogen.
Daarna met een natte vinger een natte streep door de beschadiging.
Wanneer de beschadiging daar verdwijnt is de kans groot dat je met polijsten kunt corrigeren.