De groene heeft een broertje, een oudere.
De naam is het gevolg van de "goede bedoelingen"van de vorige eigenaar.
De auto was ingespoten met WD40, veel WD40, tegen de roest ....
Die oudere broer is eigenlijk nieuwer, de kilometerstand is origineel en gedocumenteerd.
De buitenkant is wat het is ... en wordt alleen schoongemaakt. Verder niet.
Hier op zijn tijdelijk logeeradres (HealeyMuseum is open !!)
De Austin Healey 100, heeft een softtop, maar van deze is de ruit gaan wieberen. Dat komt nog.
Op de deuren horen steekraampjes, zoals op deze foto.
De stalen frames zitten met minuscule boutjes en een soort spaaknippels / boekschroefjes vast
Gelukkig maar 1 moeten bewerken en de boutjes zijn allemaal heel (1 was al zoek)
Klapraampje bij bestuurder blijft origineel, erboven was te bros. Op zoek naar licht getint acryl.
De naam is het gevolg van de "goede bedoelingen"van de vorige eigenaar.
De auto was ingespoten met WD40, veel WD40, tegen de roest ....
Die oudere broer is eigenlijk nieuwer, de kilometerstand is origineel en gedocumenteerd.
De buitenkant is wat het is ... en wordt alleen schoongemaakt. Verder niet.
Hier op zijn tijdelijk logeeradres (HealeyMuseum is open !!)
De Austin Healey 100, heeft een softtop, maar van deze is de ruit gaan wieberen. Dat komt nog.
Op de deuren horen steekraampjes, zoals op deze foto.
De stalen frames zitten met minuscule boutjes en een soort spaaknippels / boekschroefjes vast
Gelukkig maar 1 moeten bewerken en de boutjes zijn allemaal heel (1 was al zoek)
Klapraampje bij bestuurder blijft origineel, erboven was te bros. Op zoek naar licht getint acryl.
Laatst bewerkt: