• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine voorstelling

Jorrito

Detailing trainee
28 mei 2017
31
43
Genk
Hallo

Mijn naam is Jorrit, 21 jaar en afkomstig uit het Belgisch Limburgse Genk. Buiten voetbal is mijn andere voornaamste bezigheid het onderhouden van mijn eigen Opel Corsa en het meer te weten komen over detailen in het algemeen.

Mijn detailing arsenaal bestaat voornamelijk uit producten van Chemical Guys en Carpro aangevuld met een Krauss DA Shinemaster S21, Kärcher NT65/2 AP Stofzuiger en een Kärcher K7 hogedruk. Ik hoop er snel nog enkele toestellen aan toe te voegen zoals een mini DA.

Ik heb me hier vooral geregistreerd om intensief informatie op te vangen en uiteraard ook om zelf mijn beperkte ervaringen te delen.

Grtz

Welkom hier. Benieuwd naar wat foto's van uwe Corsa!

Bij deze :grinning:

Ik heb 'm nog maar pas. Er moet dus nog wel wat aan gebeuren. De remklauwen zijn pas geverfd. De volgende kleine aanpassingen zijn nieuwe velgen, spoorverbreders en een klein beetje verlagen.
IMG_20170510_210050_339.webp
20170526_174734-01.webp
20170422_151316-01.webp
20170311_174409-01.webp