• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Koen Stelt zich even voor

Koen Bol

Detailing rookie
6 mrt 2011
3
0
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Koen. Ik heb al een aantal keer rond gekeken op het forum omdat het toch erg leuk is om te lezen over ervaringen van anderen.
Ik detail zelf al 5 jaar en heb ook een tijdje bij een poetsbedrijf gewerkt. Ik heb onder andere met Protech en X-kote gewerkt. Tegenwoordig ben ik auto verkoper en in mijn vrije tijd heb ik het druk met het detailen van de auto`s van mijn eigen klanten.
 
Zou ik bijna vergeten. Heb uiteraard zelf ook een eigen auto! Een ford fiesta S rally edition. Hij staat voor deze maand op de planning voor een full detail dus zal dan gelijk proberen daar een mooie review van te maken.
 
Welkom,

Ennuh, ervaringen uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst ....
Maar je mag best eens een vergelijking beschrijven in een bijdrage aan dit forum :ja

Hans