Beste,
Vandaag heb ik in de garage mijn winterbanden laten opleggen. Ik heb de nieuwe auto nog maar net dus daarmee dat ze zo laat op liggen in het seizoen.
Ze hebben dat voorzichtig gedaan met een garagekrik die voorzien was met een zachte rubber (met v-inkeping) en vervolgens hebben ze de krik onder het krikpunt van de wagen geplaatst.
Nu heb ik gezien dat bij 2 krikpunten de laklaag op sommige plaatsen er afgebrokkeld is waardoor ik grijze (ijzeren?) delen kan zien (waar de lak weg is). De krikpunten zijn ruw gespoten in de kleur van de wagen. Dit lijkt met normaal, maar ik vraag me af of dit kan roesten (waar de lak weg is). Ik heb geen idee of het materiaal onder de laklaag bij het krikpunt is gemaakt van anti roest of...?
De wagen betreft een volkswagen beetle dune.
Vandaag heb ik in de garage mijn winterbanden laten opleggen. Ik heb de nieuwe auto nog maar net dus daarmee dat ze zo laat op liggen in het seizoen.
Ze hebben dat voorzichtig gedaan met een garagekrik die voorzien was met een zachte rubber (met v-inkeping) en vervolgens hebben ze de krik onder het krikpunt van de wagen geplaatst.
Nu heb ik gezien dat bij 2 krikpunten de laklaag op sommige plaatsen er afgebrokkeld is waardoor ik grijze (ijzeren?) delen kan zien (waar de lak weg is). De krikpunten zijn ruw gespoten in de kleur van de wagen. Dit lijkt met normaal, maar ik vraag me af of dit kan roesten (waar de lak weg is). Ik heb geen idee of het materiaal onder de laklaag bij het krikpunt is gemaakt van anti roest of...?
De wagen betreft een volkswagen beetle dune.
Laatst bewerkt: