• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kompressors, Raffini's of Dodo's?

Maaike

Detailing guru
17 sep 2010
1.102
120
37
Onder het motto; 'geen betere raad dan voorraad' heb ik vorig najaar volgens mij een drietal Dodo Juice Fin pads besteld (oranje, groen en blauw) 150mm en daarnaast ook nog een drietal fin pads in dezelfde kleuren maar dan de 80mm.
Tot mijn 'schrik' lees ik nu pas (volgens mij stond het er vorig jaar niet bij) dat de Fin pads van DJ niet geschikt zijn voor gebruik met een DAP. Geen man overboord hoor, want eerlijk gezegd denk ik dat dit puur zal zijn wegens de structuur en vormgeving van de pads gezien de ribbels, waardoor deze vermoedelijk eerder zullen slijten.

Nu ben ik een aantal jaar terug deze verslavende hobby begonnen met de smartpads welke verdwenen, hierna ben ik overgestapt op de Kompressors die me op zich wel aardig bevallen op de DAP900.
Momenteel heb ik van alle Kompressors er nog maar eentje en dus geen anderen op voorraad. Ik zie dat ze in de webshop niet voorradig zijn, met een onbekende levertijd. Gaan de Kompressors nog terug komen? Of is het wellicht raadzamer de Raffini pads aan te schaffen. Gezien het feit ik echt met wat versleten pads zit, er twee gesneuveld zijn vorig weekend en er binnenkort een BMW Z3 op het programma staat wil ik weer terug een voorraad aanleggen.
Voor overige suggesties en praktijkervaringen houd ik me tevens aanbevolen.

Weet niet hoe het nu zit met de "pro" lijn van Monello, maar daar lieten de lijmlagen van los. Hierdoor kwam het velcro los. Nu is er de Raffini lijn, geen bericht is positief bericht zou ik zeggen over deze pads.