• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Koning Winter stelt zich voor

Koning Winter

Detailing addict
22 feb 2011
197
62
Hallo iedereen,

Graag stel ik mij voor. Ik lees al geruime tijd mee op het forum en heb al meerdere bestellingen van CC mogen ontvangen. Ik ben bezig om een Citroen C2 er goed uit te laten zien, omdat ik deze auto ga verkopen. Meteen een mooi oefenobject! De opvolger, Passat Variant, heb ik sinds kort op de stoep staan. De Passat wil ik tot in de puntjes aan gaan pakken en dan in topconditie houden. Tot nu toe heb ik er nog niets aan gedaan, maar ik kan niet wachten om te beginnen.

Momenteel doe ik het polishen nog handmatig. Leuk dit als "old-skool" ervaring te hebben gedaan, maar het resultaat op de swirls is minimaal. Ik ga zeker de overstap maken naar de DAP, maar wacht de eerst komende DAP-clinic af. Ben toch bang om fouten ermee te maken op de Passat.

Ik vind op het forum de projecten/show-offs erg leuk om te lezen, dus wil dit ook gaan doen met de Passat.

Voor de rest...spreek jullie op het forum en anders op een clinic/meeting!

Grt Koning Winter
 
Iedereen bedankt voor het welkom heten!

@Stofke: foto's komen zsm! Het is trouwens een Passat Variant (of Break, haha) Highline 1.8T van 2002.

@RST-Smurf: Heel graag! Ben voorlopig nog even bezig in mn vrije tijd met de kinderkamers klaar te maken, maar neem daarna graag een keer contact met je op!
 
klopt allebei...heb nu drie auto's op de dam staan. De Citroen C2 die te klein is geworden wegens gezinsuitbreiding, dus heb ik daarvoor de Passat gekocht. Tevens heb ik een Audi A3 voor zakelijk gebruik. Deze loopt richting einde contract en zal hopelijk vervangen worden door een Audi A4...alleen nog even de hoge bazen overtuigen hahaha