Hallo allen,
Ik ben bezig met het "als orgineel" inbouwen van xenon op mijn Astra G en daarvoor wilde ik de originele koplampunits die daar bij horen opknappen aangezien zowel de halogeen units bij de Astra G vaak dof en geel worden en zo ook de set xenon units die ik heb.
Nou heb ik mijn hallogeenunits, de koplampen van een atos en mijn tellerunits in het verleden al eens behandeld met PlastX van Meguiars en opzich werkt dat spul best mooi. Wat me alleen opvalt is dat het bij mij toch een lichte marring of haze achterlaat en ik zou dat erg jammer vinden op mijn "nieuwe" koplampunits waarvan het glas niet los te bestellen is en de complete units €400,- per stuk zouden kosten(orginele hella xenon units) en ik wil ze eigelijk naar een "als nieuw" niveau zien te krijgen gezien de kostbaarheid van de units en ik heb zulke resultaten, met verschillende combinaties van producten, behaald zien worden op dit forum en elders op het internet
Ik heb in de voorgaande gevallen de PlastX op de uit het meguiars koplamprestoratiesetje komende polijstpad voor boormachines gebruikt op mijn accuboor(na wetsanden van de koplampen).
- Is dit wel de juiste combinatie voor mijn wensen of doe ik iets fout?
- Welke producten en methoden zijn er anders aan te raden?
- Wat is een duurzame bescherming? Zelf was mijn plan voor nu CarPro DLUX aangezien ik dit nu toch al 2 jaar zie blijven zitten op mijn velgen en ook tevreden ben over het reeds maanden houdende resultaat op mijn stootlijsten
Om mijn enthousiasme te delen toch wat plaatjes:
Voor bewerking:
Ergens tijdens:
Na P3000:
In ieder geval vast bedankt voor jullie input.
Ik ben bezig met het "als orgineel" inbouwen van xenon op mijn Astra G en daarvoor wilde ik de originele koplampunits die daar bij horen opknappen aangezien zowel de halogeen units bij de Astra G vaak dof en geel worden en zo ook de set xenon units die ik heb.
Nou heb ik mijn hallogeenunits, de koplampen van een atos en mijn tellerunits in het verleden al eens behandeld met PlastX van Meguiars en opzich werkt dat spul best mooi. Wat me alleen opvalt is dat het bij mij toch een lichte marring of haze achterlaat en ik zou dat erg jammer vinden op mijn "nieuwe" koplampunits waarvan het glas niet los te bestellen is en de complete units €400,- per stuk zouden kosten(orginele hella xenon units) en ik wil ze eigelijk naar een "als nieuw" niveau zien te krijgen gezien de kostbaarheid van de units en ik heb zulke resultaten, met verschillende combinaties van producten, behaald zien worden op dit forum en elders op het internet
Ik heb in de voorgaande gevallen de PlastX op de uit het meguiars koplamprestoratiesetje komende polijstpad voor boormachines gebruikt op mijn accuboor(na wetsanden van de koplampen).
- Is dit wel de juiste combinatie voor mijn wensen of doe ik iets fout?
- Welke producten en methoden zijn er anders aan te raden?
- Wat is een duurzame bescherming? Zelf was mijn plan voor nu CarPro DLUX aangezien ik dit nu toch al 2 jaar zie blijven zitten op mijn velgen en ook tevreden ben over het reeds maanden houdende resultaat op mijn stootlijsten
Om mijn enthousiasme te delen toch wat plaatjes:
Voor bewerking:
Ergens tijdens:
Na P3000:
In ieder geval vast bedankt voor jullie input.