• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kort voorstellen

XJR2004

Detailing rookie
3 sep 2022
8
15
Toen ik in 2002 voor mijzelf begon en mijn leaseauto (een Wedgewood blauwe Rover 75V6) moest inleveren, besloot ik om een jongensdroom te kopen ipv een verstandig Duits alternatief. Voor €6000 kocht ik een d.blauwe XJ40 uit '92 De jaguar XJ koorts is daarna niet meer weggegaan. In 2004 ingeruild voor een blauwe '98 X308 LWB Daimler SuperV8. In 2006 omgewisseld voor de aluminium X350 4.2 V8 die ik zelf uit Duitsland heb geïmporteerd en daar 13 jaar met veel plezier in gereden tot 246.000 km. In '18 door een 'foutje' 2 jaar in een X351 5.0 Portfolio (Italie import) rondgereden, maar die heb ik in '20 weer weggedaan omdat ik de echte klassieke jaguar lijnen miste. Toen een jaar geen XJ, maar na een jaar heimwee en een verdraaide nek van het omkijken naar X350's op de snelweg heb ik, na een maand intensief zoeken sinds okt'21 weer een midnoght black/ivory X350 (XJR) uit 2004 (in de avatar staat'ie te blinken op de Brouwersdam, onderweg naar mijn favoriete garage in Heinkenszand).
 
Laatst bewerkt: