Afgelopen december had ik een schade van een fietser, netjes opgelost en via een gerenomeerd schade bedrijf laten repareren. Zij hebben de blanke lak van de deur opgeschuurd kras in kleur weer gespoten en afgewerkt met blanke lak. Schade zag ik daarna niet meer tot ik vandaag in de zon naar m'n deur keek. Ik zag eigenlijk nogsteeds hetzelfde krasje zitten (wel wat minder).
Nou had ik lekker met de DAP500 die deur behandeld omdat ik wat hologrammen daar had van de nabewerking en dacht zelf dat na 5 maanden de lak wel uitgehard was.... Heb nu oranje met mezzo gebruikt, waarschijnlijk was dit een te grove combo? Had een testspot gedaan maar wit met mezzo deed net te weinig. Waar de kras zat heb ik 1 pass gemaakt, dus niet 3x.
Wat denken jullie, slecht gerepareerd of gewoon te grove combo?
Nou had ik lekker met de DAP500 die deur behandeld omdat ik wat hologrammen daar had van de nabewerking en dacht zelf dat na 5 maanden de lak wel uitgehard was.... Heb nu oranje met mezzo gebruikt, waarschijnlijk was dit een te grove combo? Had een testspot gedaan maar wit met mezzo deed net te weinig. Waar de kras zat heb ik 1 pass gemaakt, dus niet 3x.
Wat denken jullie, slecht gerepareerd of gewoon te grove combo?