• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasjes door oranje pad i.c.m. SSR 2.5 op de D/A

Xizer zei:
De groene heb ik geprobeerd maar veranderde ook niks aan de finish...

Ook de met de SSR1..?
Zoals tim al aangaf SSR2.5 moet toch meestal nabewerkt worden..
Moest je dit niet gedaan hebben ,geef het een kans en houw de snelheid wat lager ,rond de 3-4..Langzame passes en het te behandelen oppervlak klein houden.
 
Thx voor de input mannen! Ik ben in eerste instantie natuurlijk begonnen met de SSR1 op een witte pad voor de afwerking maar dit gaf helaas geen verbetering. Op de groene heb ik de 1 niet gehad volgens mij omdat ik afgaande op het gevoel niet zo heel veel verschil voelde in hardhard tussen de groene en de witte. Ik zou het inderdaad nog eens op een groene moeten proberen maar tot nu toe heeft een witte i.c.m. de SSR1 altijd zijn werk goed gedaan!
Het feit dat ik de kap niet strak kreeg heeft trouwens mun dag goed verpest! Ik ga er vannacht slecht van slapen! :klap
 
Niet doen Benny :weetniet Het is geen ramp, het gebeurd wel eens. Dibbuz en ik zijn ook wel eens dingen tegengekomen. Mijn motorkap was ook een vreemde eend in de bijt, wat we ook probeerde, hij was niet strak te krijgen (althans niet volgens onze "normen :D ) Bleek dus aan de lak te liggen, de moterkap was ooit eerder overgespoten, de rest van mijn auto ging prima. Mijn kap is nu overgespoten en geen problemen meer.
Uiteindelijk komt het allemaal goed!:)^
 
Oh, en je zou de eerste trouwens ook niet zijn die na overspuiten krasjes onder de blanke laklaag ziet. Ik kan op de foto moeilijk beoordelen of dit hier het geval is, maar je zal de eerste niet zijn. :no
 
Met een witte LC pad i.c.m. SSR2.5 en SSR3 veroorzaakt dit hologrammen. Met SSR1 en een witte pad krijg ik ze weg.

Zelfs met een witte LC pad en SSR3 werd de zwarte lak helemaal mat. Nabewerking is dus absoluut noodzakelijk :!
 
@Xizer ... heb ik ook gehad https://forum.Carclean.com/Default.aspx?g=posts&t=1412 na een nacht slecht geslapen te hebben de volgende combi geprobeerd SSR2.5 op een witte LC nabewerken met SSR1 op een witte LC.... was al een stuk beter, op advies van Tim nog een stap verfijnd met Professional polish op een zwarte LC... Ik denk dat in mijn geval toch de oranje LC met SSR2.5 iets te grof is geweest.

mvg,

Micha
 
We geven idd niet op en ik zal nog eens wat dingen uitproberen wanneer ik de kans weer heb!