• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasjes in voorruit

DC 1991

Detailing chief
16 sep 2013
148
103
32
Ik ben bezig met de "nieuwe auto" van men schoonmoeder aan te pakken.
Daarbij stootte ik op het volgende.

Namelijk de ganse voorruit zit onder de kleine krasjes. Zijn precies swirls.
Ik vind het enorm storend om te rijden, zeker in het donker zie je dit enorm

Precies of de vorige eigenaar heeft hem eens goed laten gaan op de ruit met schuurpapier

Nu had ik de sonax Profiline glass polish gekocht vanwege de reviews icm met een glaspad op de dap 900.
Maar na een uur werk lijkt het gewoon hopeloos. (helaas wel geen foto van)

Iemand een idee wat ik er nog zou mee kunnen doen?

Lijkt mij geen andere optie dan een nieuwe voorruit

Alvast bedankt
 
Krassen in het glas zijn echt een pain in the *ss... ik heb er zelf ook helaas last van bij mijn auto.

Het schijnt dat je bij een glasgarage de ruit wel kunt laten polijsten, maar glas is echt knetterhard heb ik me laten vertellen..
 
Profiline glass polish is vooral een erg goede glas cleaner (aanrader) en dus zie je de krasjes daarna minder omdat bv het vuil enz eruit is maar dat wil niet zeggen dat ze er niet meer zijn.
Na het polijsten en nanolex coating zie ik de krasjes wel echt een stuk minder bij mijn voorruit.
 
  • Leuk
Reactions: Brad
Glas polijsten met een Dap ga je niet redden. Het zal een mooie cleaning van je voorruit zijn. Maar krassen eruit krijgen zal zėėr minimaal zijn. Mee leren leven of de kosten maken en een nieuwe steken.
 
  • Leuk
Reactions: Emi
Met de goede middelen zin en tijd kan je de krassen er wel bijna tot helemaal uit krijgen, volgens mij leverd carclean die tegenwoordig alleen niet meer en het is wel een paar uurtjes werk.
Ik heb ooit goed resultaat geboekt met CarPro ceriglass een vilt pad, DAP, water en tijd ;)