• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasjes op beeldscherm telefoon.

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
9.345
193
48
Den Haag
Ik heb wat lichte krasjes op het beeldscherm van mijn mobiele telefoon. Wat kan ik hiervoor het beste gebruiken?

Ik heb SSR1, Meguiars PlastX, M83 enz.

Wat kan ik het beste gebruiken? :weetniet

Met professional polish van de arme man icm microfibre doek heb ik erg goede resultaten geboekt op het display van een fotocamera.

Succes!

nicknameless zei:
Ik heb wat lichte krasjes op het beeldscherm van mijn mobiele telefoon. Wat kan ik hiervoor het beste gebruiken?

Ik heb SSR1, Meguiars PlastX, M83 enz.

Wat kan ik het beste gebruiken? :weetniet

Ik heb mijn telfoons en mn Palm M500 met all metal polish gedaan. weg krassen (serieus)

En dan is er natuurlijk nog het product Displex. Een kleine tube pasta die speciaal voor plastic schermpjes is bedoelt.
Ik gebruik het overigens ook wel eens voor de vensters in het dashboard, wanneer daar kleine krasjes op zitten en behaal daar goede resultaten mee.
Zo een kleine tube (een vierde van een tube tandpasta) kost iets van EUR 9,50.
Met vriendelijke groet,
Aficior

Hmm ik heb ook wat beschadigingetjes op het scherm van mij telefoon (N97). Heb nog megs all metal polish staan. Maar zou dit niet te grof zijn? Waarmee (als t wat te grof is) zou ik het na kunnen behandelen? Heb ook nog scratchx staan, die is minder grof als all metal polish neem ik aan :)

Edit: nu ik erover nadenk, eerst maar die ScratchX proberen?

Groeten Peter :)

Displex is niet slecht, maar ook niet waauw te noemen.. heb het hier liggen..

Heb zelf ook een mooie zwarte N95 8B met redelijk wat krasjes op.. alvoor ik aan de slag ga zou ik toch ook graag eerst de mening horen van andere mensen die dit al eens geprobeerd hebben.. ,^^

Of je gebruikt een banaan :lol

Kwam dit tegen op het iphoneforum...

Edit: ik krijg het niet voor elkaar om het filmpje direct zichtbaar te hebben, als iemand weet hoe dat moet :rules