• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

krasjes op motorkoffers

erikjeeh

Detailing rookie
24 mrt 2012
1.000
0
Ik hou dit forum al een tijdje in de gaten en heb zelf nu een probleempje waar ik jullie hulp bij nodig heb. Mijn schoonvader heeft een Honda pan europian. Deze motor heeft 2 zijkoffers en 1 topkoffer.
Bij het op en afstappen zijn daar nogal wat krasjes op gekomen. Heb zelf ook fotos er van gemaakt. Iemand een idee hoe ik deze weg kan poetsen of zo goed mogelijk weg kan werken? Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes,

Erik

Foto's:

[URL]http://img804.imageshack.us/img804/8489/img0066o.th.jpg

[URL]http://img850.imageshack.us/img850/1637/img0065ds.th.jpg

[URL]http://img4.imageshack.us/img4/7641/img0064fv.th.jpg
 
Denk wel dat er na een goed polijst beurtje heel veel verdwijnen.
evt overgebleven krasjes kunnen opgevuld worden.
die worden dan na t drogen opgeschuurd en gepolijst.

heb je wel ervaring met machinaal polijsten?
:-"
 
Nee, ik zelf heb totaal geen ervaring met machinaal poetsen ed. Ik schat mezelf toch wel laag in wat betreft kennis van poetsen ed.

Maar ik dacht misschien evt met jullie hulp dat het met de hand wel een stuk minder zichtbaar kan worden. Ik wil proberen de krasjes ed zo goed mogelijk weg te werken. Geheel wegwerken zal misschien net iets te hoog gegrepen zijn.
 
Ik heb alleen shampoo in huis. Deze is van turtle ice. De rest zal ik dus aan moeten schaffen. Ik moet ivm met een ongelukje op 't werk nog 3 weken verplicht thuis zitten en heb dus alle tijd van de wereld. Mag helaas niet auto of motor rijden aangezien ik een pees heb gescheurd van mijn rechter duim. Zit een klein deel van mn duim en mn pols in het gips maar kan rima met de andere hand wassen ed. Dus zocht wat dingetjes om de tijd te doden. Na deze motor van mijn schoonvader aangepakt te hebben wil ik mijn eigen motor geheel poetsen (R6 2006).

Zit tussendoor de verschillende How to's te bestuderen maar de hoeveelheid aanbod aan soorten en merken maakt het lastig!

Nogmaals ik heb dus de producten nog niet, wil ze wel graag aanschaffen om dus de twee motoren mee te behandelen.
 
ja, die is bekend! Alleen, daar zit geen forum aan vast. Vandaar dat ik de vraag hier plaats. :)

vooral de zwarte krassen/vegen zijn volgens mij gewoon weg te poetsen. Dit is veroorzaakt door de laars denk ik. Alleen ik de mis de kennis en ervaring hoe ik deze koffers het beste kan behandelen.
 
Je bent mij voor, want ik denk dat het rubber van de zolen is

Geef even aan waar je vandaan komt, dan kunnen forumleden in de buurt dat zien
Of andersom, p.m. even een forumlid in de buurt of hij mee wil kijken
 
Woon bij mijn vriendin + ouders in. Deze wonen in Made. Voor degene die het niet kennen, klein dorpje in de buurt van oosterhout (NB).

Misschien zijn er producten die ik eerst kan proberen en evt als het niet lukt er begeleiding bij te halen.
 
Die koffers krijg je weer zgan.


Zwarte strepen is rubber inderdaad. Met Poorboy's pro polish kom je al heeeel ver!