• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasjes verwijderen touchscreen telefoon

mk-us

Detailing guru
6 jul 2009
4.997
133
53
Zwaag
Ik las dat je met bepaalde middelen krasjes kan verwijderen van het mobiele telefoon scherm.
So far so good, maarrrrrr .... ik heb een touchscreen telefoon gekregen van m'n dochter ( na 1 jaar mocht ze weer een nieuwe, tsss jeugd van tegenwoordig ),
maar nu de hamvraag: kan ik die ook behandelen ( bv met Professional Polish, en anders zwaarder ( bekend verhaal )) of help ik 'm dan wellicht om zeep ?!
Ik ben nu ook weer niet zo technisch vandaar dat ik het maar zekerheidshalve even vraag.
Werkelijk geen idee of er verschil zit tussen touchscreen of look?screen ( geef het beestje maar even een naampje HAHA )

( software etc is geen probleem, ben al een 'boefje' geweest :-" )

Alvast dank :)

Edit: @McShine: gaat om een Samsung Pixon

Kijk eens aan, allemaal goed nieuws! Bedankt luitjes :)

Een touchscreen heeft normaliter een extra laag om vingervlekken tegen te gaan. Van welk merk is het toestel? Want een iPhone-scherm bijv. zal ik nooit te lijf gaan met een polish, dat is gehard glas.

Ik heb voor de verkoop van mijn iphone gewoon gepolished met Mezzo, zelfs Inizio en Finale :cool

De kras werd beduidend minder ! Wel je toestel uitzetten als je er mee bezig gaat ;) Kan dus gewoon is mijn ervaring

ik heb het display van mijn touch diamond gewoon gedaan met meguiars plastX plastic polish..
dit werktte gewoon redelijk tot goed, en ziet er veel beter uit..

jammer dat dit een trage rot telefoon is, anders had ik hem weer gaan gebruiken

Zojuist snelle poging gewaagd met PP, nog niet afdoende .... morgen verder

Los hiervan, de met Panther Black gespoten telefoon ( moest onderdeel van m'n mondeo spuiten en had nog wat over ( was eerst zilver met roze :-& )) aan de achterzijde maar in de watten gelegd met Blue Velvet en getopt met Purple Haze
( moet toch echt niet gekker worden he HAHAHA )

Zal morgen laten weten hoe en wat ik verder moest gaan om tevreden te zijn .... to be continued