• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

krassen / folie-en?

aron225

Detailing chief
2 mei 2009
2.158
102
allen,

vandaag een nieuwe wagen gekocht zoals de meeste nu wel zouden weten:-"
nu is de lak niet echt in perfecte staat zeg maar (hologrammen door een beunhaas)

op de motorkap zitten een aantal krassen, die echt door en door zitten..
nu ga ik deze proberen te vullen en sanden, maar..

de laatste tijd lees je veel over het wrappen (folie-en) van auto's..

heeft iemand enig idee welk bedrijf dat in regio amsterdam dam doet??
en wat het ongeveer kost om een motorkapje + achterspoilertje + eventueel spiegelkapjes te folie-en ??
 
Google, zoekwoord wrappen of matte-auto ?
Of zoeken op 3M Di-NOC vinyl.
Er zitten er voldoende in de buurt van 020

Hans
 
dat folie ken ik wel.. mooi spul! en precies wat ik bedoel.

kan alleen niemand in regio zaanstad / 020 vinden, die daarmee mijn motorkap wil doen??
 
Waarom kijk je een mede detailtijger niet lief aan en waag een poging om samen het geheel te sanden etcetc ( 2 weten meer dan 1 ;) )
Mocht het onverhoopt niet lukken dan kan je altijd nog voor de folie optie gaan.
Je hebt ene rotary, je hebt een DAP, je hebt de overige middelen.
Bestel zo'n tussenstuk voor die abralon schijfjes en leef je uit. ( nicknameless levert die in elk geval ( de rest wellicht ook wel, anders via alhier wel iemand anders ))

Hoe is het met die stootranden aan de zijkant gesteld ( donkere kleur met uiteinde dat puntige renault logo geval ),
kan je die er ook af rossen en meteen meenemen met het ontdoen van plakrommel ( caramelschijf doet wonderen, tenzij geschroeft oid zit )( het is maar een idee ))
 
word inderdaad dan vullen en wetsanden,
iets wat ik zelf ook wel kan, maar een carbon folie kap, lijkt mij gewoon heftuug!!:D

en het logo zit verdiept, in de voorbumper, en krijg je er dus nooit netjes af.. en volgens mij zit hij ook met pinnetjes vast

dus helaas, logo kan er niet af:confused:

maarja.. nu nog ff iemand vinden die dat folie er NETJES! op krijgt!=:)^