• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

krassen tot op de primer

Markus

Detailing rookie
9 mrt 2009
1
0
Goede avond,
Even kort voorstellen. Ik ben geen poetser maar meer een auto spuiter. Ik heb mijn kever uit 1972 vijf jaar geleden opnieuw laten spuiten, en er staat nu nog een een Lancia Fulvia rs te wachten op zijn alluminium deuren motorklep en achterklep om naar de spuiter te gaan. Ik heb echter vorige week een nieuwe oude auto gekocht voor de familie. Het betreft hier een Nissan Primera estate met sportstrepen aangebracht rondom het voertuig.
Aangebracht met sleutels of een ander scherp voorwerp tot de primerlaag.
De auto is uit 98 en heeft nog geen watergedragen laksysteem.
Ik probeer morgen bij daglicht even de schade op dit forum te plaatsen.

Poetsen gaat niet werken in alles wat ik lees op dit forum!

Voor deze krassen ben ik in Aalsmeer geweest achter Loogman poetscentrum en daar kunnen ze deze diepe krassen weghalen voor 80 Euro per deel.
Totaal 360 Euro.
Het systeem wat ze daar gebruiken is volgens mij van ssr sprayless scratch repair (google zoekterm)
Wat je op de video ziet kun je bijna niet geloven(sprayless scratch repair (google zoekterm)). in anderhalf uur kon hij alle krassen weghalen.
Dat is dus goeg verdienen.
Heeft iemand in dit forum met dit produkt ervaring?
Het product wordt niet partuculier verkocht. Alleen wanneer je aan de slag wil als schade hersteller.
Wel even +/- 1700 Euro betalen voor het setje met kleurstoffen primers machine etc.
of wie kan hetzelfde trucje goedkoper.

De enige betaalbare optie die nu overblijft. is het Langka systeem.
Maar heeft er iemand ervaring met dit systeem? en wil hij die ervaring delen.

Groet,

Markus

Welkom Markus. Heb je duidelijke foto's van de schade?

Toevallig zijn Tim en ondergetekende met de Langka set aan de slag geweest. Ik ben bezig met een review KLIK