• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

VERKOCHT Krauss Shinemaster S75 75MM dual action

Esmid

Detailing trainee
22 mei 2019
43
45
Groningen
Aangeboden:

Machine is voor 2 auto's gebruikt en gekocht omdat ik mijn Rupes Mini stuk had en snel 1 machine moest hebben.

Omdat de rupes gemaakt moest worden en ik snel een voordeliger exemplaar moest hebben(en carclean die momenteel niet heeft) deze voor de 2 voertuigen aangeschaft.

Alleen de rupes is weer klaar dus deze mag een nieuwe eigenaar zoeken.

Hij is dus 2 wagen gebruikt en wat minimale gebruikerssporen.

Komt met doos,boekjes etc en de 2 originele pads(licht gebruikt om te testen) en wat er bij hoort.

Graag bieden via prive bericht voor deze zeer leuke machine, zal nog even foto's maken.

Omschrijving van andere site:
s75.png

102086-Krauss-Shinemaster-S75-Mini-Polisher.gif

De Krauss S75 Mini Polisher is een dual action machine die perfect is om de kleinere oppervlakten van de auto, zoals spiegelkapjes, bumpers, raamlijsten e.d. te polijsten.

De machine ligt fijn in de hand, heeft 6 standen en heeft een uitslag van 12mm. Door de Dual Action beweging heb je geen kans op hologrammen.

Technische specificaties:

Voltage230VAC/50-60Hz
WEEE NummerDE81155270
Vermogen500W
Snelheid2.500-5.500min
Uitslag12mm
Draad5/16"-24
Ø Steunschijf75mm
Max. Ø Polijstpad100mm
Slow – StartJa
CSC (Constant Speed Control)Ja
Veiligheidsklasse (Isolatie)2