• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krijg ik deze krassen er met de hand nog uit?

joshvenlo

Detailing trainee
13 feb 2012
11
27
Hoi allemaal,

Ben sinds een week actief op het forum hier en ga volgende maand mijn eerste bestelling plaatsen op Carclean.com. Heb hier al aardig wat tips over gekregen vanuit dit forum.

Ik heb een vraag over een kras op de voorkant van mijn auto. Heb een Ford Focus Cmax uit 2006 (1.8TDCI Ghia uitvoering). Deze krassen heb ik ontdekt na een bezoekje aan de garage waar de auto in onderhoud is. De garage geeft niet thuis, dan kan er helaas niks meer aan doen. Mijn vraag is of het nog mogelijk is om deze krassen met de hand eruit te krijgen. Heb helaas geen DAP, dus zal met het handje aan de slag moeten. Hebben jullie adviezen voor mij. Of moet ik dit laten spuiten? Ik blijf met mijn nagel in de krasjes hangen als toevoeging. Hoop dat het een beetje te zien is op de foto's, zijn met Iphone gemaakt helaas

Ik hoor graag van jullie. Bedankt alvast!

th_kras1.jpg


th_kras2.jpg


th_kras3.jpg
 
Altijd het zelfde verhaal met die garages.
als je de kras voelt met je nagel dan blijft spotrepair over of even zoeken op Langka Complete Paint Chip Repair Kit op de site.
succes.
 
MMMM niet het antwoord wat ik graag wilde horen. Valt dus echt niet tegen aan te polijsten. Erg jammer. Ook niet te proberen met een DAP of zo? Kan ik misschien kijken of er iemand in mijn kennissenkring is met een polijstapparaat en de nodige kennis namelijk....
 
Zoals ik op de foto's kan zie is deze kras niet meer weg te polijsten.
Dit vraagt om serieus lakherstel dmv lakstift en wetsanden.
Langa zou eventueel ook nog kunnen.
 
In ieder geval hartstikke bedankt voor jullie reacties! Erg vervelend, maar niks meer aan te doen helaas. Ik ga eens kijken of ik het laat maken, kost toch weer een hoop geld.

Kl*te garages dan!
 
Zoals men hier al eerder aanhaalde; als je de kras voelt met je nagel, dan is polieren niet meer mogelijk. Voel je ze niet dan is er waarschijnlijk met de dap erg veel verbetering mogelijk. de foto's zijn helaas niet duidelijk genoeg.
Ik zou er in elk geval m'n dap op loslaten en zien waar ik geraak...:ja