Vorige week begon ik vol goede moed aan mijn nieuwe auto, een mercedes SL320.
Met mij vorige auto (renault megane coupé ) best goede resultaten behaald maar met de mercedes ben ik er nog lang niet.
Ik heb verschillende combo's geprobeerd, allen met de DAP500.
Zo begon ik 's morgens om 10uur.
(na foamen, wassen, en kleien heb ik geprobeerd: )
PB SSR-1 op wit: geen effect,
SSR-2 op wit: werd iets beter, maar lang niet wat ik wil.
SSR-2 op groen: Geen verbetering,
SSR-2 op oranje: iets beter, maar komt nog lang niet in de buurt bij het gewenste eindresultaat.
Heb uiteindelijk alleen de motorkap gedaan met SSR-2 op oranje, daarna SSR-1 op wit, en nabewerkt met Finale op zwart.
Hierna een laagje Black Hole (maar heb niet echt het idee dat het veel toevoegt op deze lak)
En hierna een laagje collinite 845 en M16.
Tegen de tijd dat ik hiermee klaar was nog even de bandjes zwart gemaakt en toen was het weer 16uur.
's avonds zag de motorkap er nogsteeds zo uit:
(sorry voor de slechte telefoon-kwaliteit, in het echt is het véél beter zichtbaar)
Wat denken jullie?
Inizio met wol???
Met mij vorige auto (renault megane coupé ) best goede resultaten behaald maar met de mercedes ben ik er nog lang niet.
Ik heb verschillende combo's geprobeerd, allen met de DAP500.
Zo begon ik 's morgens om 10uur.
(na foamen, wassen, en kleien heb ik geprobeerd: )
PB SSR-1 op wit: geen effect,
SSR-2 op wit: werd iets beter, maar lang niet wat ik wil.
SSR-2 op groen: Geen verbetering,
SSR-2 op oranje: iets beter, maar komt nog lang niet in de buurt bij het gewenste eindresultaat.
Heb uiteindelijk alleen de motorkap gedaan met SSR-2 op oranje, daarna SSR-1 op wit, en nabewerkt met Finale op zwart.
Hierna een laagje Black Hole (maar heb niet echt het idee dat het veel toevoegt op deze lak)
En hierna een laagje collinite 845 en M16.
Tegen de tijd dat ik hiermee klaar was nog even de bandjes zwart gemaakt en toen was het weer 16uur.
's avonds zag de motorkap er nogsteeds zo uit:
(sorry voor de slechte telefoon-kwaliteit, in het echt is het véél beter zichtbaar)
Wat denken jullie?
Inizio met wol???