Veel gelezen hier de laatste tijd en veel van jullie geleerd al, great! Heb me in het voorsteltopic netjes voorgesteld, en nu dan maar direct de eerste (beginners)vraag..
Heb in de afgelopen weken mijn 4 jaar oude Peugeot 407 in metallic zilver eens goed onder handen genomen, voor mijn doen dan tenminste
Met het handje de volgende stappen gedaan:
- Wassen
- Kleinen met de Mothers set
- Mothers Pre Wax Cleaner, Step 1
- Mothers Sealer and Glaze, Step 2
- Wax, collinite 476
- Overige zaken ook gedaan, tims, interieur, ramen e.d.
Het resultaat is voor mijn begrippen erg goed! (kom vanaf niveau commandant / turtle wax
) Mooie glans en mooie druppels na een regenbui. Ben er erg tevreden over.
Uit nieuwsgierigheid wil ik mijn bescheiden collectie gaan uitbreiden met PB White Diamond, EXP Pure Sealant en de Natty's Paste Wax. Begin na 4 bestellingen toch een lichte voorkeur voor de PB's producten te krijgen.
Nu is mijn vraag; Kan ik de White Diamond, EXP en eventueel ook de Natty's over de bestaande collinite heen zetten? Of moet ik voor een optimaal resultaat toch eerst weer de collinite laag strippen... Hoop eigenlijk van niet.. :s
Alvast bedankt voor jullie ongetwijfeld wijze raad!
Heb in de afgelopen weken mijn 4 jaar oude Peugeot 407 in metallic zilver eens goed onder handen genomen, voor mijn doen dan tenminste
Met het handje de volgende stappen gedaan:
- Wassen
- Kleinen met de Mothers set
- Mothers Pre Wax Cleaner, Step 1
- Mothers Sealer and Glaze, Step 2
- Wax, collinite 476
- Overige zaken ook gedaan, tims, interieur, ramen e.d.
Het resultaat is voor mijn begrippen erg goed! (kom vanaf niveau commandant / turtle wax
Uit nieuwsgierigheid wil ik mijn bescheiden collectie gaan uitbreiden met PB White Diamond, EXP Pure Sealant en de Natty's Paste Wax. Begin na 4 bestellingen toch een lichte voorkeur voor de PB's producten te krijgen.
Nu is mijn vraag; Kan ik de White Diamond, EXP en eventueel ook de Natty's over de bestaande collinite heen zetten? Of moet ik voor een optimaal resultaat toch eerst weer de collinite laag strippen... Hoop eigenlijk van niet.. :s
Alvast bedankt voor jullie ongetwijfeld wijze raad!