• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kunststof deurstijlen B/C

Giltix

Detailing chief
9 okt 2017
311
75
25
Limburg
Hoi,

Ik heb op mijn kunststof B en C stijl wat krassen zitten die ik er eigenlijk graag uit wil halen. Is er een manier om dit mooi op te poetsen? Kunststof polijsten lijkt me geen optie, toch?
 
Thanks voor je reactie. Ik ben vergeten te vermelden dat ik geen glanzende kunststof stijlen heb, maar meer een matte variant. Maakt dit enig verschil?
 
Mat is inderdaad lastig, met polijsten wordt het snel glimmend
Verbergen kan vaak wel, dressing of coating proberen
Of dat effect zal hebben kan je meestal wel testen met iets vettigs
Juist omdat je vettigheid weer vrij makkelijk schoon kan maken
Klein likje pindakaas (of de olie die erop ligt) als test
 
Ho, wacht. Over wat voor materiaal hebben we het hier? Als het mat kunststof is dan lijkt prof polish me niet geschikt, want dan krijg je waarschijnlijk vlekken. Net zoals wanneer je met polijsten per ongeluk een rubber of kunststof deel raakt.

Heb je er een foto van?
 
Yes, ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is. Anders moet ik straks even een nieuwe maken.
stijlen.png
 
Oh, maar dit is toch gewoon ongelakt kunststof? :D Heb je al dressings geprobeerd? Want dit materiaal paint cleanen of polijsten zoals we de lak polijsten is niet niet aan te raden. :p (Krassen haal je hier niet 1-2-3 even uit)

Goed schoonmaken en vervolgens voeden met een dressing zal de stijlen weer egaal donker maken en dan vallen krasjes minder op. ;)