• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kunststof onderdelen glanzend zwart in voorbumper

Thibault De Paepe

Detailing trainee
7 nov 2016
5
45
29
Gent
Hallo iedereen!
ik zie niet meteen de optie om een afbeelding te posten (wat mijn vraag wel sneller duidelijk zal maken), maar we doen ons best!
Ik heb een VW Scirocco van 2015 (facelift, r-line), en in de voorbumper is de bovenste grill glans zwart, maar de onderste plastic zwart.
nu is mijn vraag of ik hiervoor dezelfde afwerking als het glanzende zwart kan verkrijgen. Al dan niet in de plaatselijke shop of zelf. En hoe ik hiervoor te werk moet gaan.
Alvast bedankt!
Thibault
 
Een afbeelding toevoegen in z'n meest eenvoudige vorm is links hieronder op dat paperclipje waar Bestanden toevoegen bij staat klikken.
Je krijgt dan vanzelf een dialoogvenstertje waarin je de foto's op je eigen pc kunt zoeken, aanklikken en plaatsen.
 
Een foto zou wel inderdaad wel handig zijn, want via Google kom ik er ook niet helemaal achter wat je bedoeld. ;)

Bedoel je de ''grill'' die van hoogglans gelakt kunststof is (onder het embleem) en dan is de grill in de bumper (onder de kentekenplaat) van ongelakt kunststof?

Zo ja; Ongelakt kunststof ga je niet de looks geven van hoogglans-gelakt (pianolak) geven door er een dressing o.i.d. op te smeren. Dan zal je de boel moeten laten spuiten.

VW-SC-3F-R-FD1-2.jpg