• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik heb zelf gewoon de Monello foamlans voor mijn Karcher. Maar volgens mij gaat Monello Snowfoam ook heel prima in een Kwazar foamer. Monello Snowfoam is ook wax safe. In mijn foamlans gebruik ik de monello vaak 1:10 is voor als de auto niet heel vies is. Bij zware vervuiling gebruik ik het 1:4 is ook volgens het voorschrift van het product.

Foamen is zover niet schadelijk voor je trims of wat dan ook, Monello snowfoam is ook ph neutraal. Ik foam eigenlijk altijd de auto van tevoren heel erg vies of niet. Het haalt zonder contact op je lak de grovere vervuiling er simpel af. Zonder risico op krassen. Verschil of je de Kwazar moet nemen of een foamlans is waar maak je je auto het meest schoon. Ik doe het namelijk het liefst op de oprit dan is een HD foamlens handiger. Ga je vaak naar de wasbox zou ik de Kwazar nemen die kan je dan daar gebruiken

Nog klein dingetje op je stappenplan ik begin altijd gelijk op een droge auto met de foam. Ik heb een keer gelezen dat het dat beter kan hechten aan het vuil. Vraag me niet waar ik dat gelezen heb, want ik zou het niet meer weten :). En vergeet niet van onder naar boven te foamen klinkt tegenstrijdig maar is wel van belang!